Svar på tal

| Svar på tal, Vardag
 Anonym om by amandasnygga! Vart har du köpt dom?
Svar: Tack! De är från Cubus :) 
Heej! Igår var jag på en promenad med Lisa, efter någon timme åkte jag till Farsta centrum med mamma. Vi kollade runt lite, fick med mig underkläder hem och sen åkte vi hem igen. På kvällen åkte jag och Hanna in till stan, köpte med oss varsin latte och gick sen en promenad i stan. Idag har jag varit i stan med Ulrika, skulle köpa en bikini men hittade ingen som jag gillade. Jag har inga planer för kvällen, får se om jag bara tar det lugnt hemma. Puss&Kram
 
Grattis världens bästa vän på 18-års dagen. Jag älskar dig ♥
Inga-Linn

Grattis till henne!:D
Sv; Ja, verkligen!:)

Elin Horn

Vad fina ni är!

Lotta

Sv: Jaa, det är underbart :D och härliga bilder =)

Michaela Magnusson

Fina bilder :D

LORISSA LOVEBOMB

Grattis grattis :)

Sara - Hold on be strong

Fina bilder :D

Jessika

Fina bilder! ^^

|| mannen som kan prata om hundar ||

Grattis till henne! :)

LIENE

Grattis till din vän! :)

Ida

Fina bilder!

sv: Jadu, inga aning?? tycker det är lite synd och många tror att han ska sluta i 1D pga av detta men det kommer inte hända..



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: