by amanda

| New in, Vardag
Idag har hela skoldagen gått åt till att göra nationella prov, de var svåra men förhoppningsvis gick det bra. Vi fick sluta när vi var klara så jag gick från skolan strax före klockan 1 istället för 4. Jag, Lisa, My och Filippa tog en fika i stan och sen gick vi runt och letade morsdag presenter. När jag kom hem pluggade jag till samhälls provet imorgon och nu kollar jag på Glee. Jag ska snart äta och sen ska jag fortsätta pluggandet. Puss&Kram
 
Shortsen jag köpte igår.
CECILIA

snygga!!

sv: usch ja! är riktigt skoltrött nu :(
xoxo

Liborius

så fina!!:D

malin

älskar din header! Vart har du köpt dina shorts? :O

Linn ♡

snygga :D

♫♪ sandra

snygga!

Nathalie Olsson

fin blogg! :)

Elina

snygga shorts!

Sofie

Snygga shorts!
Sv: Tack! :D

Jennifer

Sjuukt snygga! :)
Sv. Taack :)

Amanda [SPONTAN]

Snygga!

SVAR: Tack så hemskt mycket :)

Ellinore Lundin

Hej, vilken fin och trevlig blogg :) Hoppas allt är bra med dig så här på kvällskvisten, kram :)

Emelie

Snygga! Nu är inlägget du fråga om uppe! :)

Ida ♥

Vilka snygga!

Sv: hihi visst är den söt :D

Emma - The one and only

gud vad snygga:D

Kaffehörnan

Skönt de kändes bra, snygga dom är

Therese Martinsson |webbdesign m.m|

Sv: Snygga shorts! :D .. allt bra med dig? :)

Sara - Hold on be strong

Snygga!!
sv: åh visst :D
kram

Julia Forsberg

Snygga! :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Snygga :)

Inga-Linn

SNygga, vars har du köpt dom?:)

Julia [Foto & Vardag]

Åh vad jobbigt med nationella prov, hoppas det gick bra! Vilket av proven gjorde du? Jag hade också nationella igår och gjorde den skriftliga delen i engelskan^^ Btw, supersnygga shorts!! :) Kram<3

Malin

sv; tack!

va fina:)

Annika

Snygga shorts :D

bella

snygga! :)

E L I N

Snygga!

Sara - Hold on be strong

Snygga :)

johanna

ja, visst är dom :) och väl värde sitt pris ;) snygga shorts!

F R I D A - M A R I A

Åh, så snygga!

rememberthiis.blogg.se

snygga :D

Klara

ÅHH vad snygga shorts!

Noomi

Har oxå sånna. c: Helt kär.

Allt bra?

♥ Sofia ♥

snygga!

Linn Ahlex

snyggga!! :D

Ida

Vad snygga!

Simona ågren

åh vad snygga, vart kommer dom ifrån? :D

Anonym

snygga! Vart har du köpt dom?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: