I've been hoping somebody loves you in the ways I couldn't, someone you don't have to change

| Resor, Vardag
Hej! Hur har eran vecka varit? Min har varit otroligt tung. Har de senaste två veckorna haft konstant ont i nacken vilket sprider sig till huvudet, så har även haft väldigt mycket huvudvärk. Gått och lagt mig samt vaknat med ont i nacke och huvud. Väldigt jobbigt men försöker sitta bättre på jobbet, bytt kudde till en plattare och så var jag hos Huvudvärkskliniken i onsdags. Är så less på att ha ont hela tiden. Men tror ett av problemen är att nu när jag pluggar på distans så sitter jag och hänger ner över dator och böcker även på kvällarna, innan var det bara på jobbet men nu när det är på kvällstid också så min stackars kropp får aldrig vila. 
 
Jag har i alla fall haft en tung och stressande uppgift den här veckan i engelskan. Skulle ha läst boken Animal farm som jag inte ens hade börjat på när jag läste uppgiften. Började i lördags och blev klar i tisdags i alla fall. Började skriva på analysen i onsdags och idag blev jag klar med den svenska versionen. Imorgon ska jag översätta, finjustera och källhänvisa. Så är det inlämning på söndag. 
 
Utöver det så var jag hos frisören i tisdags, gjorde både blonda och bruna slingor. Planen är att jag ska gå över till ljusbrunt så småningom men kör lite i taget. Förhoppningsvis kommer utväxten smälta in lite bättre den här gången eftersom jag har flera bruna slingor nu. Innan har jag ju varit helt blond. I onsdags var jag på lunchdejt med min konsultchef, super trevligt! Vi var och käkade buffé på Haymarket. På eftermiddagen var jag som sagt hos Huvudvärkskliniken och efteråt bjöd mamma på middag. Igår var jag på aw med jobbet också. Idag åkte jag hem direkt efter jobbet för att plugga, har även lagat mat och kollat på Idol. Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag går och lägger mig. 
 
Imorgon ska jag, Filippa och Emelie på brunch på The Strand på Radinsson Blu hotel. Ska bli super mysigt, sen måste jag hem och plugga igen. Jag hoppas på en lite lugnare helg utan stress så jag får ta igen den här veckan. Puss&Kram
 
MADDISENJ.SE

Fy vad jobbigt att ha ont i nacken och huvudet hela tiden. Har du sökt för det? Kanske är någon kota som ligger fel eller så..

Linda

fina bilder :)

J

Fina bilder!!

Ida - foto & häst

Så fina och härliga bilder :)

Photo by E M E R E L L A

Åh så vackert det ser ut!! :)

sarah

fina bilder



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: