So when your tears roll down your pillow like a river, I'll be there for you

| Natur, Vardag
 
Hallå på er, hur har er vecka börjat? Min har varit toppen.
 Igår efter jobbet handlade jag och Daniel mat för nästan hela veckan, lagade middag och sen åkte jag och tränade. Idag har jag hållt mamma sällskap medan hennes bil varit inne på service så vi var i Tyresö centrum, tittade lite och åt sushi till middag. 
 
Utöver det så är det tredje dagen på mitt nya jobb. Jag började i söndags. Det känns väldigt bra, mycket nytt och mycket att lära sig. Jag jobbar nu på ekonomiavdelningen på Pagina och A day's march. Ett design- och bokförlag och ett klädmärke för herrar. Så jag och en tjej till sköter ekonomi för båda företagen. Så det känns som att det är dubbelt att lära sig även om flera rutiner är lika. Super kul i alla fall. 
 
Jag var även på landet i helgen. Det börjar verkligen bli höst. Vi gick i skogen och letade svamp. Hittade väldigt lite, det var så torrt. Så har umgåtts med mamma och mormor, även syster var förbi en sväng på lördagen. Läst bok, grillat och bara tagit det lugnt. Hur skönt som helst! Nu ska jag gå och lägga mig, puss&kram
Julia SVensson

Åh så fin bild!

Amanda CL

Åh vad kul att ni är sambos!!!

Pauline Hurtig

vilken fin bild!

miningalinn

Vad kul att ni har flyttat ihop. Lycka till med allt:)

Henrik Olsson - Föreläsningar

Hoppas att det fungerar bra i fortsättningen också! :)

Netti Starby

Åh vad kul att ni har flyttat ihop och jag önskar er en fortsatt lycka! <3 Kramis

Amanda CL

Hur är det med dig? Funkar det bra att vara sambos? :)

Julia Svensson

Åh så fin bild!

NICOLE

Så roligt att flytta ihop :D Så fin bild!

Linda

vacker bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: