Through the longest of time, I will never let you go

| Vardag
Hej på er! Nu var det ett litet tag sedan igen men jag har verkligen inte haft ork. Det är tuffare att jobba 100% och plugga 50 än vad jag trodde. Men alla inlämningsuppgifter är klara och nu har jag bara ett prov i skolans lokaler kvar som sker på fredag så det känns skönt! Hur är det mer er då? 
 
I fredags hade vi en liten halloween middag hemma. Jag hade inrett med små pumpor, blomman prydnadskål, svart duk coh orangea servetter. Vi bjöd på räkcoctail till förrätt, rotfrukter i ugn med ryggbiff, sallad och såser till varmrätt och till efterrätt hade jag gjort dubbel chokladkräm med krokan och färska hallon. Det var My, Mathias och Ribben som var här. Moe kom lite senare så det var en riktigt lyckad kväll. 
 
Igår var vi på Sheraton hotell på choklad och vin provning. Det var mysigt men jag tyckte bara om en av fyra av vinerna, aldrig drucket rödvin så inte speciellt konsigt haha. Sedan gick vi till en resturang och åt middag. Idag har vi varit förbi Daniels föräldrar och lämnat tillbaka de saker vi lånade inför middagen, vi köpte med sushi så det var trevligt. Nu har jag lagat massa mat, imorgon kommer pappa och förmodligen syster hit på middag så det ska bli trevligt. 
 
Nu ska jag titta vidare på Carina Berg - världens tuffaste jobb. Hoppas alla har haft en toppen helg så laddar vi upp inför en ny vecka. Puss&Kram
Anita

Oj, ja det lät lite tufft!
Vad pluggar du? :D

sarah

åh ser myssigt ut och massa gött

Carolina Thoor

Grattis till att ni nu för tiden bor ihop! Och vad roligt att du har haft det trevligt, men alltid tufft då det kommer till att jobba och plugga samtidigt :/

Sv; ja, jättemysigt med snö! Synd bara att det efter tre dagar försvann :(

Pauline Hurtig

vad mysigt! :)

Jasmine

Vilken middag! Det ser så himla gott ut. :D

(Sent) Svar: Vad tyckte du om julmarknaden på Taxinge Slott?

Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: