Too good at goodbye

| Vardag
 
Hej på er! Hur är det med er? Jag har det fullt upp. Den 11 september började en distanskurs i engelska 7 som jag håller på att läsa. Ett helt nytt jobb som såklart tar väldigt mycket på energin. Som pricken över i'et har jag även varit sjuk och förkylningen vägrar som vanligt att riktigt ge med sig. Följer även ett flertal tv program och snart kommer det nya säsonger i princip alla serier jag följer. Det gör mig väldigt stressad samtidigt som jag älskar att kolla på serier.
 
Vad har jag gjort då? Jag har varit på Street food festivalen i Kungsträdgården, pluggat, jobbade på Espresso house i söndags, bakat och träffat kompisar. Imorgon åker jag och pappa till Prag. Det är min 50-års present till honom så det ska bli riktigt mysigt. Det ser ut som en vacker stad. Vårt plan går sju på morgonen, så kommer vi hem på söndag igen. Ha en fortsatt fin vecka så hörs vi när jag kommit hem igen. Puss&kram
Amanda

Så kul att du ska läsa Engelska 7, hoppas du kryar på dig snart! Kramar<3

Dixi Wonderland

Va roligt med street food festival :D

Ida

Lycka till med distanskursen!

Celine

Åh men älskar Prag! Blev lite avis nu!

Julia

Men gud så gott med bullar!

Denise

Vilken underbar present! Hoppas ni har en fin resa! :)

Jasmine

Vad mycket trevligt du har fyllt dina dagar med!
Hoppas att du och din pappa får härliga dagar i Prag.

(Sent) Svar: Tack för orden och gratulationen!

Kram

Carolina Thoor

Jag undrar då om du kanske eventuellt går i samma kurs som en jag känner som också började den 11 september. Spännande :)

Sv; ja, jag älskar också idol :D

miningalinn

Förkylningen tar mest energi, så äre det iallfall för mig, krya!
Vad är det för nytt jobb?

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Hoppas förkylningen ger sig av! :)

Clara

Låter som att du haft mysiga saker för dig. Och vad roligt att åka till Prag bara ni två! Hoppas ni får en superhärlig resa!

Felicia

Härligt med Street food festivalen :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: