Om mig

| Vardag
 
Hej! Jag heter Amanda Lindstrand och är 21 år gammal. Jag bor på Södra sidan av Stockholm där jag för tillfället jobbar som ekonomiassistent på Fryshuset. Jag jobbar även extra som barista på Espresso House. 
 
Jag tog studenten 5e juni 2015 från Fryshusets gymnasium där jag läste ekonomi i 3 år. Någon gång i framtiden skulle jag vilja plugga vidare, juridik eller ekonomi. Jag älskar att resa, umgås med vänner, fotografera och kolla på serier. I min blogg bjuder jag på lite allt möjligt men framför allt min vardag och vad som händer i mitt liv. Kramis


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: