Svar på tal

| Svar på tal
Anonym om Turkiet del 7:
har du en lillebror också? Är han från både din pappas och mammas sida?:))
Svar: Kalle heter han, och han är min "bonusbror" Det är min pappas flickväns barn, så han är egentligen inte från någons sida :) 


Det går inte att ladda upp bilder och pågrund av det så får inlägget och bilder från Berlin vänta. Men när jag kom hem därifrån så kom i allafall min saknade vän Frida upp till mig från Enköping. Vi spenderade en mysig dag tillsammans med Filip, gick på stan, åt middag på Tacobar och fikade på Café Fåtöljen. Dagen efter åkte jag ut till landet och eftersom jag börjat jobba här igen så kommer jag spendera de kommande två veckorna här ute. Men det känns bra, det är skönt och såå fritt här. Så fort jag kan ladda upp bilder igen så kommer inlägget om Berlin. Puss&Kram
sofia

jadå :D <3

elsa:D

jaa!:D
Vad ska du göra idag/imon!:D

Anna med A

haha var du ironisk eller

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Jo det är ganska okej:)

Petra

sv tackar

Petra

sv härligt jo tack det e bra

Felicia&Hanna♔

Förlåt för sent svar, varit på semester<3
jo allt e super bra, hur e de själv?

julia

sv: ah,en lång historia tyvär.

ha en fortsatt fin dag/morgon!
kram

IIRMASSULJIC'

sv; yes!
Vad ska du hitta på idag då? :)

martina

sv; kul att du tyckte det! :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Mm, jag är deprimerad, men försöker stå ut ändå.

Canan Zanyar <3

FRÅGESTUND!
Svarar på alla frågor förutom duma & idiotiska frågor!
Passa på o ställ vilka frågor du vill!
Avslutas mellan den 26/07 - 27/07
http://cananzanyar.blogg.se
http://cananzanyar.blogg.se

Cajsa Lindahl

allt bra med dig idag sötnos?

LINNEA

sv; ja veckan har varit skit kul♥

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

FlizanLizan

sv: härligt, jora de e najs :D

Petra

sv Yes

Petra

sv tack

bexollila.

hej på dig, de e bra med mig hehe sj ?:)

Anna

F�rl�t f�r sent svar, men nu �r jag tillbaka med en ny blogg. B�ttre sent �n aldrig :)

Tr�kigt :( Hur �r det med dig d�?

bexollila.

vad sköänt & höra :D

Petra

:)

Petra

sv ok

bexollila.

typ ungdomar som sextipsar hatar sånt haha verkligen uppmärksamhetssökande -.-

melissa

sv: tackar:D hur mår du?:)

bexollila.

vad gör du vaken nudå :D ?

bexollila.

aha sov så sött :D jag lyssnar på justin bieber hehe !

btw du kommenterar med ngn jätte konstig länk :o

hanna ♡

idag har jag firat mamma :) själv?

Cajsa

god morgon sötnos! :D Eller ja....jag har varit vaken ett tag men läste inte kommentarerna förrän nu. ;-)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack fina du för att du frågar<3

♫♪ Sandra T

söt bild :)

bexollila.

haha ja eller det kanske var ,meningen att kommentera med den länken _;o?

Anna

Tack för tipset! :) Vad har ni för väder?

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Det är klart att det är.

Sanna

SV: Tack :D

Allt bra? :)

bexollila.

aha hehe där ser man :D

Cajsa

vad snacka vi om? :P

DIANA ÖSTERBERG

Tävlingen är nu avslutad! kika om du vann :D
http://dianaosterberg.blogg.se/2012/july/vinnaren-valfritt-smycke-fran-iloveblingse-1-2-3.html#comment

elsa:D

fin bild!:D
Hihih har ni haft fint väder idag?:D<3

ella

- one three hill äger :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

Heej Sötnos :)
några planer inför helgen? kram :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du får en underbar helg raring:)

saandraphoto hobbyfotograf

har en länktävling på min blogg! där du ska klicka på länken och säga vart du kommer så får du en mega stor länk! :D http://saandraphoto.webblogg.se/2012/july/lank-tavling-gor-vad-som-star.html#comment
p.s visas för över 350+ läsare per dag!

Ellen

Har du många syskon? :)
sv: Ja, det är så mysigt ju! Är du där ofta? :)

MADDISENJ

jag ska strax till jobbet så händer inte så mycket annat för min del

' elin - wild, young, and free.

sv : vet inte riktigt, har ganska nyss vaknat, så får se, durå? :)

photosbyannah.blogg.se

Ja verkligen, enkelt och gott :)
Gillar du att laga mat?

Cajsa

nja inge vidare med mig..haft ångest i flera dagar nu...

Cajsa

inget...kollar på tv bara och väntar på bättre tider..

photosbyannah.blogg.se

Hehe :) Blir lätt så när föräldrarna gör allt :P Min pappa jobbar typ dygnet runt och sover så jag får göra det.. :P

ella

- jodå! :)
vad gör du`?

' elin - wild, young, and free.

sv ; haha njas! :D

Ina♥

Ja :D<3

Ellen

sv: One Tree Hill.. ;)

sv: ska du säga finis!

sv: du är lika fin du vännen! <3

Angelina

sv: tack!!! :)

Clara - TopElite

Ha en fortsatt super bra dag!
Kram

anna

verkligen :D

händer ikväll då`?

elsa:D

ska va med en kompis!:D<3

tereseflinth - fotoblogg

sv; Häärligt att höra! Det är bra!

Vad händer nästa vecka ?!

marina

sv. Det beror ju helt på. En som är mindre snygg och är enormt rolig vill man kanske inte ha sexuellt umgänge med, för då vet man redan att den personen kommer skämta sig genom hela akten och bete sig som om den inte fått något förut. och tvärt om om personen är för snygg, då har den antagligen för mycket självförtroende.

Sandra

sv: okej :) idag har jag inte gjort så mycket hitintills :) en kompis kommer hit senare och kollar finalen i handbollen med mig :)

LINN

okeej :D
haft en bra helg då? =))))

' elin - wild, young, and free.

sv ; ledsen för sent var, men har inte haft tillgång till internet ;p

' elin - wild, young, and free.

sv ; haha glömde bad jag sa ;p

MADDISENJ

söt bild på er

LINN

härligt :D jajamen!

Anonym

sv. Nä, egentligen gör det nog inte det. :)

' elin - wild, young, and free.

sv ; haha då är jag inte ensam ;p

F O T O S B

Hoppas du har en bra dag!
Jag har det super bra på kusten iaf! :)

Ping Lowhngren

oh tack snälla du :D nejmen nu får du ta o susa gött för jag ska nog slagga nu hihi^^

Clara - TopElite

Sv. Tack! Allt bra idag då? :)

Sandra

sv: ja faktiskt :)

LINNEA

allt bra då?<3

Felicia&Hanna♔

allt bra idag ? D:

julia

sv: härligt:)

söta ni är!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: