Turkiet del 7

| Resor
Jag älskar att det var ungefär 9 månader sedan som jag var i Turkiet och jag har fortfarande inte lagt upp alla bilder därifrån. Jag längtar tillbaka så tänkte visa några fler :) Här kommer sista delen!
 
sarah

hej hur är det?

LindaViola - mamma till två!

Jätte fina bilder :)

Jessica

fina bilder :)

♫♪ Sandra T

åh vad härligt!

Louise - Elsalouise.blogg.se

Hoppas du får en bra fredag!

ps. var gärna med i dagens blogg hos mig ^.^

Anonym

har du en lillebror också? Är han från både din pappas och mammas sida?:))

dalia

fina bilder! allt bra?

sandra

sv: okej :D jag är med pojkvännen :)

Petra

sv tackar coverse är snygga

Ping Lowhngren

haha håller med! :DD

så härliga bilder :D

Caroline ♥

sv; haha då ska jag det :D
har du haft en bra fredag då?

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Äsch, det är ju kul att se dina bilder även om de inte är helt nya;)

Dalia

Allt är toppen!

Liborius

fina bilder! är turkiet ett land du rekommenderar?:) jag o en kompis ska börja kolla på sista minuten resor nämligen:)

FlizanLizan

sv: hehe aa :P vad görs då? :D

Petra

sv ´samma här. fina bilder

Petra

:)

Petra

Tack så mkt

jättefina bilder!
sv: hihi :) <3

Johanna - Hästar, foto & vardag

Vad fint :D

Angelina

härliga bilder!!! :)

FlizanLizan

sv: tack :D

VICKAN

Tack och detsamma måste jag säga :) kul att nån visar lite bilder från olika miljöer och inte bara massa strandbilder! :) ha en fin lördag!

lovisa

sv: tack så mycket! fina bilder från turkiet :)

johanna <3 ♫♪

Härliga bilder.
sv, hehe okej. ^^

Var gärna med i min tävling där du kan vinna en delkropps-massage värde 395 kr. :)

http://aamandaesberg.blogg.se/2012/july/tavling-vinn-delkropps-massage.html#comment

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

har du haft en bra lördag?:)

WILMA & PETRA

Super härliga bilder! :)

Mysiga bilder! :)

sofia

tack :D <3

Sarah

De va många fina bilder :)

Sanna

Fina bilder! :)

Ava

Sv: Okej:) Det är bra här med:)

julia

sv: jodå:)
fina bilder!

Cajsa

hehee jo jag får hoppas på det.. ^^

FANTASTISKA

tack! :D

Sofia

det är bra med mig :D
vad gör du en lördagskväll som denna? :)

malva

Fina bilder! :)

Cajsa Lindahl

Allt bra med dig idag? :)

Ava

Sv: Hehe, jo:)

LindaViola - mamma till två!

sv; Jo, sant. Men du kan alltid ta dig ut på en promenad och köra lite styrka själv typ armhävningar, utfall, situps och plankan :). Allt går om man vill ;)

Sofia

jag ska slänga mig in i duschen nu :)

ida :)

SV: härligt :) ja det har jag!

ha en bra dag :)
kram

J

sv:
händer idag?:D

Issa

härliga bilder :)

IIRMASSULJIC'

sv; tusen tack! :D

Sandra - Foto | Mode | Vardag

sv: tack finis!

Emmie&Fatima

Är du en riktig fashionista? Och vill ha shorts som är lika unika som du själv? I så fall bör du kolla in våra handgjorda shorts och bli hotlikehell! http://hotlikehell.webblogg.se/

Sandra - Foto | Mode | Vardag

sv: Vad har du för planer för veckan då? :D

sofia

tack :D <3

Sandra - Foto | Mode | Vardag

sv: Okej, nej jag har inget alls bestämt! :)

FlizanLizan

sv: hehe aa :D vad görs då? :D

Ellen

Ser underbart ut :)

sofia

jadå :D <3

LindaViola - mamma till två!

sv; Lovar att det inte är alls jobbigt när du väl kommit igång :)

J

sv:
vad jobbar du med?:)
nt mkt:D

Ping Lowhngren

hih jaa känns bra oxo :D

sofia

chillar, dusj? :D <3

FlizanLizan

sv: okej, jag kollar på OS :P

Ava

Sv: Tack:)

sofia

okejj, åhh dh är så bra! :D <3

Ping Lowhngren

thihi jaaoo ^^

FANTASTISKA

- tack! :)

Anna

Tre veckor sen :(<3

ida :)

sv: tack :)
godnatt sötis :)

madde!

sv; aw tack så mycket!:)

FlizanLizan

sv: händer idag då? :D

Sandra - Foto | Mode | Vardag

Vad gör du idag? =)

J

sv:
nice!

hanna ♡

tack så mycket! :D

anna

tackar :D

härliga bilder :)

rösta gärna på min bild i fototävlingen

Cajsa Lindahl

fina bilder! :D

sv. hihi ja! :D

Isabelli

Lyx!!

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Haha, bättre sent än aldrig brukar man ju säga ;)

julia

sv: så lite så:)

vad har du haft för dig i helgen?

Malva

Hoppas du får en bra dag! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: