Svar på tal

| Svar på tal
Anonym om by amanda:
Vad är ett tidsinställt inlägg? :) har aldrig fattat, om klockan är 12 varför ska man då ändra tiden så att det ser ut som att man skrivit tidigare men samtidigt säger att inlägget är tidsinställt :P kanske har missförståt det där :P
Svar: Ja lite grann har du nog missförstått, över hur du förklarar i allafall. Tidinställt inlägg använder man när man inte har tid eller möjlighet att lägga in några inlägg. Om jag exempelvis vill publicera ett inlägg klockan 00, men just då ligger i sängen och sover. Så kan jag tidinställa inlägget så det kommer upp klockan 00 av sig själv. Samma sak om man är bortrest men endå vill att det ska komma upp inlägg på bloggen och inte vill att någon annan ska gästblogga. Då kan man tidinställa inlägg :) Förstår du nu?
Anonym

allt bra? :)

sv: :)

alexandra | fotoblogg

nu är svaren i frågestunden uppe på bloggen :)

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Allt bra?:D

wilmaaa

ja precis<3 vad gör du?

Gotlänning

hihiii ;) liite missförstånd ;)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; haha godmorgon! somnat sött på kudden?! :)

LIENE

Det är riktigt bra med tidsinställda inlägg:) jag har det nästan jämt.

sv: :)

ina

Samma här! Är sjuk just nu satt det är väll lite sådär :)

thaipinnen

sv; härligt :D nja börjar kännamig sjuk igen :(

malin

sv: härligt! det är bara bra :)

SANNA

SV: Okej! :) Jag kollar på "friends with benefits" :) Är allt bra med dig? :)



Kram

SANNA

Hej söta du! :)

Vad händer hos dig? :)



Kram

malin

hur gör man ett tidsinställt inlägg ? :)

ellensjo

Hej! Allt bra idag? :)

Kram

Gotlänning

hur äre med dej då? :)

elsa!!<3

Kolla om du blev dagens vinnare annars så finns det alltid en chans imon!!!:)<3



PUSS:*<3

http://elsaedvardsson.blogg.se/?tmp=22153424

EMMAS!

sv: åh tack :D

cornelia

Tackar! :)

Anonym

hejsan :) nu är dagens blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-229.html#comment

HANNA

sv: godmorgon, haha ;)

Enya♥

Sv; ne bara söt! :D

Anonym

jaha! Nu förstår jag :))

sofia

jåådåå! :D <3

CONVERSE

- Tack ♥

Haha yes. Allt bra idag? :)

sv: Haha, jaså? :D

Vad är fördel med tele2 då? :)

caroline

sv: ja tycker jag med :D

Johanna

Svar : Så lite så sötnos <3

Sophie'

- ja de borde du gjort :(

haha ja, jag älskar låten! <3

josephine-TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

Lite nya smycken till hösten?

Jag har två tävlingar på bloggen där man kan vinna smycken!



Vinn valfria smycken för 250kr!

http://twinblogg.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-valfria-smycken-for-250kr.html#comment



Vinn ett presentkort på 150kr!

http://twinblogg.blogg.se/2011/september/utkast-sept-21-2011.html

alexandra | fotoblogg

sv; tycker det blir lite väll långt in till stan (20 min) men tycker bussarna går väldigt ofta så det går bra :)

jessica

sv: tackar!!

malin

Vinnaren av dagens blogg är nu dragen, kika in och se om det blev du och var gärna med i den nya omgången! :)

DIREKTLÄNK - http://mallansundqvist.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-vinnare-ny-tavling-6.html#comment

kram

XTIO

FÖRLÅT för sent svar.

SV: hehe jo om jag kunde hade jag gjort det direkt, men ska bara bo här en månad till typ. :) hehe kramar

Emma Härnqvist

därför att det inte är min stil, hehe :)

EMMAS!

vad görs?:D

HANNA

jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, lycka till :)

hoppas allt är bra med dig annars?

kram, http://hannalovisasol.blogg.se



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: