by amanda

| Vardag
Tidinställt inlägg! Just nu ligger jag i sängen och försöker sova. Även om inlägget är tidinställt så vet jag att jag inte har somnat än. Känner mig själv alldeles för väl. Fast iförsig ganska bra ;) Nej, men tänkte bara visa er lite fler bilder från lägerskolan. Fortfarande inte alla så ännu fler kommer. Längtar tillbaks!










Kelvin Ferrell

:) hihihihi

bella

jasså :) allt bra med dig då? kram bella :)

Gotlänning

ha en bra dag :)

SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :)



Kram

Gabbe

sweet ^^ vad händer idag =)?

Enya♥

Sv; haha okej! :)

Louise - Onepiece tävling pågår!

okej vaknade nyss :)

MADDES

haha killarna verkade inte uppskatta yogan så mycket :P

sv: :)

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Tack de ska jag:)

robin

fina bilder i header, har du tagit dom?

' d anni

- Okej vad för musik brukar du lyssna på då? =)

FlizanLizan

sv: jag svarar på kommentarerer sj? :P

HANNA

hejsan :) lust att vara med på dagens blogg?

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-219.html

Anna med A

okej :)

i orminge

Nathalié - Extrem barnlängtan!

Hej hej, hoppas att allt är bra? =)



Har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Bland annat smycken för 250kr, inredning, Personlig almanacka m.m! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen eller i direkt här http://yarp.blogg.se/category/tavlingar.html .



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt,



Kram Nathalié

belsas / elsa

Härliga bilder! :)

jennifer / photography

Lät suveränt!

Anonym

Vad är ett tidsinställt inlägg? :) har aldrig fattat, om klockan är 12 varför ska man då ändra tiden så att det ser ut som att man skrivit tidigare men samtidigt säger att inlägget är tidsinställt :P kanske har missförståt det där :P

JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; åh tack :)



vilka härliga bilder! känner du alla som är med på bilderna eller ?? :)

XTIO Din UNDERHÅLLNINGS BLOGG

Lessen för sent svar. :) Men jag har faktiskt en liten kort förklaring. Jag har internet hos mina vänner där jag kan svara på kommentarer för här hemma går det typ inte. Ibland går det och ibland går det inte pga att internetet är så segt här hemma. :)

MEN JAG KAN FORTFARANDE UPPDATERA VARJE DAG SOM JAG GÖR. :))



sv jo jag hade en bra helg, lite för mycket fart kanske. :) själv då? kramar

Gabriella Daffour'

sv; jo allt är bra!

elsa!!<3

va med i dagens blogg!!

Puss:*

http://elsaedvardsson.blogg.se/2011/september/bli-dagens-blogg3.html#comment

HANNA

sv: hehe, typ 10 cm :)

Blerina MUQA

same here :) hur mår du?

sandra

sv: det är bra med mig, själv då? :)

elinochamanda

planer för dagen? =)

Anna

Hallå! :) titta gärna in på min blogg! säljer massor med SÖTA och BILLIGA kläder! Kanske hittar du just det plagget du letar efter, fast mycketmycket billigare! :) KRAM!

amanda

jo det är bara bra :)

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

hoppas du får en toppen torsdag imorgon:D

sofia

de brukar vara såå! :D <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: