Svar på tal

| Svar på tal
Anonym om by amanda:
Varför köper du en skitdyr vinterjacka nu för? det är fan plusgrader ute, snart april liksom. Vår, sommar! :D
Svar: Det är inte en vinterjacka. Det är inte en sån som de flesta har haft under vintern med "päls" unuti. Det är en utan så de är inte speciellt tjocka. Så jag köpte den för att jag länge velat ha en och de är skit snygga. Så det är min vårjacka :)

lina om Svar på tal:
jaha okej, då måste jag åka ditt och prova hehe, vart det nu ligger :) kram
Svar: Ja det tycker jag att du ska! Jag kollade upp caféet och det heter Chateau :) Kram
thaipinnen

sv;okej jag kom nyss från skolan :)

tessan

jaa :)

ska du käka våfflor idag? När det är våffel dagen

sv: tack!:d

händer imorgon?:)

Elli

Hur har din dag varit då? :D

ida - foto & vardag

planer för helgen? :D

ELLA GRÖN

vad gör du ikväll då?:)

sandra

sv: jag har jobbat :P själv då?

Mitt Liv

Jo allt är bra , har du haft en bra dag ? :D

Linda - ndaiL

Okej! :)

louize

okej, men kan du göra design?

Beatrice Jakobsson (foto)

tack tack :D

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Svarar på komentarer!:D själv? följa varann på bloglovin?? =)

sofia

vad ska du göra ihelg då? :D

fatimaswary §

Ursäkta för sent svar, har haft massa grejer med skolan åå så :( är verkligen ledsen. Men Hoppas allt bra med dig :D kraam <3

LADY UMBRELLA

allt bra? :)

Yohanna

Ätit någon våffla idag? :)

daniella

svar: Jo allt är bra!

Några planer för idag? :)

LINDAVIOLA!

sv; Jag skall ha gymnastik och sedan blir det nmog en sväng till Kungsmässan. Själv :)?

Johanna

Inga problem ! :D

{Emma}

sv: yes :D haha

julia

Hejsan!

Jag kan nu erbjuda dej 15 % rabatt på hela köpet från Hoof!



Läs mer http://juliaaahh.blogg.se/2011/march/utkast-mars-25-2011.html

claramaja

Allt bra?<3

wilmaaa

vad gör du?:)<3

Netty♥

sv' tack så mycket gumman. <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: