Svar på tal

| Svar på tal
lina om by amanda:
mmm vad gott det ser ut:) Vad dricker ni? Varm chocklad? Vad heter cafet? :)
Svar: Det var gott också :) Ja det är varmchoklad. Tyvärr vet jag inte vad caféet heter men det ligger i Bandhagens centrum.. tror jag :D
karolinajonsson

fett gott!

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, joorå det är bra :) Vad gör du idag då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

Anonym

jag tycker alltid att chokladen är kall på cafer :O

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

Tjena! Allt bra? =)

Dilan D

mums _:D

Becca

sv: T-shirts helt klart ;) hihi..

har du varit utomlands någon gång?

och isf vart? om inte, vart vill du åka?? :D

HANNA

Bra med mig idag? :)

Lisa

följer dig nu, följa mig också? ♥

Johanna

Jag vet inte, kolla runt lite på internet så dyker det säkert upp någon hemsida:)

lina

jaha okej, då måste jag åka ditt och prova hehe, vart det nu ligger :) kram

anniematildas ♥

ser skit gott ut ! :D

Okej ;)

Emma

Ja :}.

Hur håller du din energi uppe för att orka göra allt du ska?

♫♪ Sandra T

mums :D

Anonym

gott;)

sofia

okejj :D

Elli

Fin blogg :)

ronja

mums!

u name it

Tack ska du ha! :D

ronja

sv: hihi :D tack!

~ WHAT THE HELL

- ska sova nu, natti :D <3

Yohanna

SV: Absolut kan jag göra det! :)

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Härligt, samma här! ^^

Anonym

haha meh, isf har du aldrig fått kall :P för det måste man märka om man beställer varm choklad haha D:

Kashaya

Oh nu blev jag sugen på varmchoklad...

linn

Hej!

Just nu har jag en jättestor bloppis fullproppad med kläder och accessoarer. Passa på att fynda om du har lust! :)



http://liinnjohanssons.blogg.se/category/saljes.html



kram

louize

Tjenixen :D

Du e bra på bloggdesign va?:)

Sara

Got :)

simone

Ser grymt gott ut :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: