svar på tal

| Svar på tal
Alice om by amanda:
Vad har hänt med er 5 tjejer, som alltid var ihop förut?
svar: det undrar jag också ..
vi är fortfarande med varandra i skolan och så.
den enda som egentligen inte är med oss "på riktigt" är matilda.
hon säger att hon vill växa upp, att vi inte passar ihop med henne längre.
att vi inte är som henne, hon vill inte längre ha kul typ.
vi duger inte, hon vill bete sig mognare. hon vill till ex. inte sjunga, skrika av glädje i centrum och ha kul.
det var i allafall så jag uppfattade det. men jag vet inte, hon berättar inget för mig längre.
jag önskar hon kunde berätta så jag förstog det ur hennes perspektiv.
egentligen är jag så jävla rädd, jag kan inte ens tänka tanken på att förlora henne.
men jag vet inte vad jag ska göra.
D A N I E L A ♥

- tack:)

Sara

förkyld, hosta, ont i halsen :(

F E L I C I A *

sv; okej,så kul :)

okej :)

F E L I C I A *

sv; ja det har jag har du ? :)

F E L I C I A *

SV; hihi så bra :)

tack så mycket! :)

F E L I C I A *

sv; jag har inte gjort alls mycket dusj? :)

sandra

okej :P

jag kommer inte ihåg vad vi pratade om :P

moa

sv: HAHA vad det negativt eller possetivt? ;)

Anonym

sv; Jag har varit på praktik, själv?

Fanny

Svar: Har haft prao :) själv?

hejannw

samma här :)

Fanny

Svar: Jo, kom hem för 40 min sen :)

simone

Tjoho söta amanda! Vad har du för dig för mysigt? Jag testar lite skönhetsprodukter och dricker smoothie ^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: