by amanda

| Vardag

Jag kom hem runt 21 men har ätit middag och nu sitter jag och lyssnar på musik. Efter att jag skrivit inlägget om tips så drog jag hemifrån. Jag träffade Annie och vi åkte hem till min mamma. Kollade mina nya tapeter, och sen åkte vi hem till Annies pappa. Snackade lite med honom och så. Efter ett tag blev vi skjussade till kärrtorp och där träffade vi Muffe, Emil, Matte och Leo. Vi gjorde ingenting speciellt. Stog bara och hängde i centrum, träffade några andra också. Menmen, nu ska jag svara på komentarer. Hörs sen, kisses <3

jag älskar dig verkligen Hanna !

hejannw

den är bra ;D

Sabina

sv/ Yeees :) vad händer på måndag? hihi

erika

Vad handlar den om?:):

Sabina

sv/ Vad roligt, jag vill också möblera om mitt rum :c jag vetinte faktiskt, ifall jag ska ut eller stanna hemma eftersom jag har prov på tisdag. Men vi får se ;D

S A N D R A

sv: tacktack :)

Sabina

sv/ Yes :) haha lite jobbigt att göra det ensam kanske.. Ett so prov om andra & första världskriget ;D

hejannw

godnatt :)

Sabina

sv/ Hur gick det då, klarade du det? Haha, ja kanske

Alice

Vad har hänt med er 5 tjejer, som alltid var ihop förut?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: