svar på tal

| Svar på tal
Meea om by amanda:
Skönt att du har dragit dig ur det "rosa träsket". Älskar din blogg.

Svar: Det rosa träsket ? Haha ! Jag antar att du menar min förra design, men okej.
Roligt att du tycker om min blogg, tack så mycket :)

l om Film betyg:
Skriv lite mer om skådespelarna och så. Vilka mer skådespelare är det än Ashton Kutcher är det?

Svar:  Om du kollar på sf eller någon annan sida så står det. Men eftersom jag är så snäll så kan jag skriva det i allafall.

Ashton Kutcher, Katherine Heigl, Tom Selleck, Catherine O'Hara.
Cajsa

det är tyvärr inte så lätt..

förlåt att jag lägger allt det här på dig! inte meningen!

angelica

sv okejokej :) vad ser du på då?

erika

Jadå, väldigt! :)

Cajsa

ja, du är till mycket hjälp! :D

alltså...vissa dagar går det hur lätt som helst att bara äta men andra dagar är värre...

j

sv:hehe det va cupkakes med dumle i men dom vart konstiga!!:P

Cajsa

tack sötaste! Det betyder massor! Det va i alla fall superskönt att få prata av sig lite! :)

nicole

sv: Tackar:)



har du haft en fin dag?

/Shoppaholly

Linda - ndaiL

sov gott!

erika

Svara gärna på dagens fråga♥

Cajsa

ok, natt natt sötnos! :)

clara

sv; hmm... nu förstår jag inte riktigt :p.

för mitt gråa i menyn kom eftersom att jag har ändrat så att mina länkar i min meny ska vara gråa! haha, förstår du? :P

Netty♥

sv' förlåt för segt svar på kommentarer. har lagt bloggen lite åt sidan dem senaste dagarna.

jag fick trycka ihop dem i sidan för annars syntes inte menyn :)

C E L I N E ♥

Har lagt till dig nu :D

maja.

sv; Varsågod! :)

händer någonting kul idag?

elin <3

hihi :P <3 , vad gör du idag ?

elin <3

skrev fel nyss XD

elinochamanda

sv: okejokej :D Inte så mkt :P



tack så mkt ! :)

C E C I L I A ♥

Hahaha rosa träsket, vilken liten fillurare ;)

Puss gumman ♥

sandra

Godmorgon :D

KAPTEN i landet ingenstans

SV - Vad skönt! Det är bara att du säger till så kan jag lägga en röst på dig någonstans :)



Hoppas du får en fin dag i detta inte alls för roliga väder!

sofia

hahha okejj:D



okejj, va kul:D

j

sv: ja:)

MyzaaN

ursäkta för mitt väldigt sena svar, men har varit i sthlm och med min tur kraschade min dator!!!! Men nur är jag tbx i skåne igen;D



& ja då allt är bra med mej :D själv då?!:)

Cajsa

god morgon sötnos! allt bra idag?

Natalie

jätte fin blogg! :D

rebecka

sv; ah (:



ska du göra något speciellt imorgon då? :)

rebecka

sv; ah :) har du haft en bra dag då? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: