by amanda

| Vardag
Hello bebisar :) Imorse blev jag väckt extra tidigt pågrund av att vi skulle ha gäster. Så jag gick upp, åt frukost, duschade, gjorde mig klar och nu har de precis kommit. Vi ska alldeles strax fixa, jag skulle bara skriva att jag lever. Jag vet inte när jag hör av mig nästa gång, men det märker ni. Pussar amanda <3
Rebecca

sv: Okej ;)

Nja, gör inte så mycket. Har precis gått upp (: Allt bra? ^^

ronja

sv: tack :)

fin bild!

Haedil *HUMOR BLOGG*

:)

Allt bra annars? :D

C E L I N E ♥

Om du följer mig via bloglovin så följer jag dig? :)) §

E M A . W O R L D

tack :D allt brA+0

michaela

jaha :)

hur är det med dig idag? :)

sandra

sv: ohja!

allt bra? :D

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: ahha ja verkligen ;D

Ingrid

coola ögon!!!!

ange

Okej. Allt bra? :)

Cajsa

mycket som händer mentalt i mitt liv just nu...har en ätstörning som ingen i familjen vet om och då jag måste bli frisk från den för att vara kvar på skolan är det ett helvete att vara hemma. får liksom inge stöd från någon eftersom att de inte vet...pappa och mamma tycker att jag äter för lite och så fort jag vill ha något så är det bara "nej!" och så fort jag äter utöver det jag får till middag, kansek bara en macka eller något på kvällen så säger de "du bara äter och äter och äter"...de kan aldrig bestämma sig och på allt detta har man ångest för att man åter över 500 kcal på en dag...

victoria

när man ska radera ett och kommer åt fler

sandra

sv: okej så trevligt :)

jag har nyss ätit middag så nu vilar jag magen en stund innan jag ska röra mig mot min pappa :) farfar är i stan så ska passa på och träffa honom.

j

sv:okej bra!:D

KAPTEN i landet ingenstans

Skulle du vilja hjälpa mig att vinna? Genom att rösta här - http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/july/finalisterna-i-tidnings-tavlingen-1.html?_tmp=3725173ac3a9457c46bcb29fe80df0b115bf3ec3, på mig.. nummer 5, så skulle du göra min dag ljusare!



Tycker du inte om sånthär ber jag om ursäkt och då får du radera den eller något! KRAM och ha en fin kväll.

w :)

härligt :)

är med kompis!

KAPTEN i landet ingenstans

SV - Tack så jätte mycket! Ursäkta om du fått dubbelmeddelande nu också! Jag har lite kompisar som också sprider detta vidare! Ber så hemskt om ursäkt!



Allt bra med dig? :)

Linda - ndaiL

precis ätit mat .D

Meea

Skönt att du har dragit dig ur det "rosa träsket". Älskar din blogg.

michaela

jodå! använder du bloglovin? (:

Cajsa

haha, aldrig! Vill inte berätta igen...när jag gjorde det för 4 år sedan blev det världens kalabalik så efter ett tag började jag ljuga för mamma och pappa och nu är det som det är...

jo, det roliga är att helén vill att jag ringer om det är något men jag vill inte störa...men skolan börjar snart igen och då kommer allt att bli bättre igen. :) ska till emma nu på fredag också och då kan jag prata av mig också. Kommer ju vara med henne hela dagen så det kommer bli bra. :)

sofia

allt bra med dig :)?

sandra

går inte okommentera inlägget över :)

Linda - ndaiL

vi åt grillat .)

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: yes :D

j

fin!

victoria

aa :/ vad gör du då ? :D

jasmingz.blogg.se

tack, fina ögon

maja.

bilden var fin. :)



sv; japp!

KAPTEN i landet ingenstans

åh, jag ber om ursäkt igen!



joda finemang!

emily

SV:

vad härligt ;)

jag har vart i stockholm hela dagen ;)

glöm inte att rösta på mig, vart du ska rösta på mig ser du i ett av mina inlägg, puss!

w :)

allti :)

vad gör du?

sandra

sv: ja faktiskt :)

LINDAVIOLA!

sv; Okej :).

j

sv:vsg!

rebecka

sv; jamen :D



vad ska du göra idag då? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: