by amanda

| Vardag
jag har precis kollat klart på filmen och den var super bra. ska snacka lite på msn och kolla lite bloggar sen när jag är tillräckligt trött så ska jag gå och lägga mig. men jag kommer inte blogga mera ikväll, så vi hörs imorgon. om jag känner mig bättre ska jag vara med hanna då, kanske annie och lippa. jag har bara lite ont i halsen annars är det bra, men jag bloggar imorgon. puss&kram


glöm inte frågstunden
Anna

sv: tack :D

Pam :)

sv: jadå, gjort idag då?

D A N I E L A ♥

- ja jag har haft en bra kväll:P själv?

Haedil *HUMOR BLOGG*

haha venne :)) men tror att hälften är typ dom man känner :))

D A N I E L A ♥

- ja ganska seg, kan jah hålla med om haha:P

Haedil *HUMOR BLOGG*

hehe :))

D A N I E L A ♥

- haha ja, ett tråkigt liv (h)hhahahah

D A N I E L A ♥

- hha!:D

Haedil *HUMOR BLOGG*

haha näh men 14 :))

D A N I E L A ♥

- skååne,själv?:)

alexandra

sv. Åland:)

Haedil *HUMOR BLOGG*

95 :))

Pam :)

sv: ajah okej, hoppas du blir bättre då!



skolan och sen stan!.

matildac

hiih jadå:D

MyzaaN - Princess Pink

va gör du då? :D <3

ABSSOLUTAARNELA

hur mår du idag? ;)

linnea

sv:jag har köpt den på h&m men det var tyå förra sommaren :) <33

matilda

hej!

takc så mycket :D

Ja jag kan ställa en fråga till din frågestund :D

natta

10 shopping tips under 100-lappen

kika gärna in om du vill se vilka, om du vill

puss kram

EMSY

Godmorgon :)

Moa

Nu ska jag in till stan och bo i min mammas lägenhet och träffa släkten och shoppa lite tror jag :)

Vad ska du hitta på idag sötnos?

KLARA ANDERSSON

Nice ögon! :)

Carolina [fotograf]

Godmorgon ♥ Idag kommer det upp en tävling på bloggen. Håll utkik ♥ ♥ ♥



Jag ställde en fråga nu med :)

jenna♥

Fin header :D<3

EMSY

va gör du:D

matildac

lite olika,själv:D?

Pam :)

sv;: vsg! :D



vad gör dudå?

EMSY

okej :d SKA äta mnu :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: