frågestund

| frågestund

det var ett tag sen jag hade frågestund och nu är det dags igen.
frågestunden håller på till imorgon klockan 23.00
fråga på sötnosar !
EMSY

vad skulle du göra om du hade 1 dag kvar att levA? ;)

OLIIIVEEN

sv; jag har nyss ätit :P



fråga : varför bloggar du? :D

vad skulle du ta med dej t en öde ö? ;)

EMSY

vad gör du :D

Amanda

svar; Hehhe tack ditt med! (har du gjort din design själv?)



är du ihop med något?

s

klart jag ställer lite frågor:)



Hur kommer det sig att du började blogga?

vill du tjäna pengar på bloggen? ( om du inte redan gör det)

Hur skulle du beskriva dig själv med 3 ord?



Anmäl dig gärna itll mimn veckans blogg, lite annorlunda än det brukar nu!:)

Haedil* HUMOR BLOGG*

hur lång är du?

hur många har du på msn? :))

Anna

Vilken är din favvolåt och vilken är din favorit blogg? :)

D A N I E L A ♥

- varför började du blogga?

- hur många besökare har du?

- tre saker du inte kan leva utan

- hur ser en perfekt dag ut för dig

Amanda

okej gör hon graits designer? :)

Amanda

hehe okej :D

D A N I E L A ♥

- vsg:)

ida

tack då :) allt bra?

issa

gillar du ngn ? :) <3

Annika

Hur gammal va du när du började blogga & vad hette din första blogg?

D A N I E L A ♥

- ingen aning,sjävl?:)

Haedil* HUMOR BLOGG*

vsg :))

Sara

Sv: gör väl det då ;)



Ditt pinsammaste mine?

s

hah japp:) vad ska du själv göra?

Pam :)

vad brukar du göra på fritiden?

favoritmaten?

vad vill du jobba med?

ida

absolut :)



drömyrke?

vill du ha barn? om ja, hur många?

den bästa personen i ditt liv?

D A N I E L A ♥

- okej:)

v e v v e

dina intressen? :D



vad gillar du hos killar? :D

MALIN

svar: kan jag väl göra :)



1. vart får du din inspiration ifrån?

2. ålder?

3. varför började du blogga?

anton

är du oskuld?



har du kysst nån:)?



har du cammat nån gång;)? (busigt asså HiHi);)



vad äre busigaste du gjort nånsin;)?



kmr du på nästa club glamour?;)



alexandra

var bor du?:)

M a t i l d a W i t t i n g !

Vad brukar du göra på din fritid? :))

MyzaaN - Princess Pink

favori bloggar?

dröm yrke ?

matilda

Pojkvän?

Gör du när du har tråkigt?

Hobby?

Gillar du Dag-Otto? :P

(meddela gärna när svaren kommer :D

Rita ♥

1. Hur nöjd är du med din blogg på en skala 1-10?

2. Går du på nån aktivitet, isf vad?

3. Vilka länder har du varit i och vilka vill du helst åka till?



Där var några frågor, puss :)

Ha en jättebra lördag! ♥

eveline

eveline

varför började du blogga? har du ngn pojkvän? :)

Ida

Hur många läsare har du?

Varför började du blogga?

Tjänar du pengar på bloggen?



:)

Carolina [fotograf]

Vad är det mest pinsamma du någonsin råkat ut för?

Tova

Saknar du mej (A) ?<3

Anonym

hur många har du strulat med?

KLARA ANDERSSON

Går du i någon sprot? :)

Linda

Tror du på att jorden kommer gå under 2012? om du tror/trodde på det? isåfall, vad skulle du vilja hinna göra dem 2 åren du har kvar att leva?"

Ps: saknar dig ! Underbara Amanda <3

Anonym

Är det sant att du sugit av Svante på er klassresa ? har hört det från många .. finfin blogg ;)

matilda

jag frågar öven fast den e slut xD



vad är det värsta som någonsin kan hända dig tror du? älskar dig syster <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: