svar på tal, raring

| Svar på tal
jennie om by amanda:
ORKA SE UT SOM ALLA ANDRA.
Fast du ser ju inte precis ut som alla andra med din feta näsa.
Pussss bitch
svar: tack för din kommentar, det glädjer mig.
det är ganska intressant att veta att du vet hur jag klär mig, eftersom du tycker att jag klär mig som alla andra.
men du har fel, jag klär mig efter hur jag känner och vad som är snyggt. sen får du tycka vad du vill.
all kretik bygger på avundsjuka så du måste ha stora bekymmer med din näsa eftersom du klagar på min.
mohahahahhahaa, puss sötnos
josse .

tja , megafinbloggis!

händer idag? :)

Matilda

sv: Yes! jag har haft en bra dag=)

Har du??

Anonym

det var de också :)

Anonym

det var de också :)

Emma

Sv; Är det så alltså? :D Då ska jag nog kolla på den jag också.. Den verkar otroligt gripande.. Tyckte du det?

Melker

OUUF Amanda LANGA DIZzZzZzZ

Sara - TÄVLING

Söt blogg :)

Hur är läget?

Du har nu chansen vinna två par läckra örhängen på bloggen! Delta du också!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: