by amanda

| Vardag
HejHej :) Jag sitter framför datorn och dricker te, har så otroligt ont i halsen ! Hur som helst så har det var super kul idag med Natou. Jag, Natou, Hanna & Filippa drog in till stan efter skolan. Vi gick och hämtade ut biljetterna och sen tog vi en glass på donken. Efter det gick vi runt och kollade i affärer och efter ett tag drog Hanna & Filippa. Jag och Natou fortsatte att kolla runt och sen åt vi middag på tacobar. Vid 18.10 drog vi oss mot bion och 18.20 började den. Vi såg på änglavakt och den var sjukt bra, värd att se i allafall ! Efter filmen drog jag hem, så kom hem för en stund sen. Men nu ska jag kolla på andra avenyn, hörs senare ! pussar amanda <3


såhär har jag sett ut idag !
leggings från veromoda.
linne från bikbok.
kofta från ginatricot.
halsduk från åhlens.
skinnjacka från lindex.
Katja

sv: idag har jag vart i skolan & vart med min bästa kompis, själv ? :)<3

linda ♥

hur mår du idag? =) Kram<3

jennie

ORKA SE UT SOM ALLA ANDRA.

Fast du ser ju inte precis ut som alla andra med din feta näsa.

Pussss bitch

alicia

gillar dina leggings:) såå snygga. vill ha! (vem vill inte)

Nath

Nice outfit =)

ellinorpettersson'

snygg outfitt!:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: