Summerfeelings

| Inspiration, Vardag
Untitled #51
 
 
Fick en hel del gjort på jobbet idag, både inom prepp och städ så det var skönt. Åkte hem för middag på balkongen med mamma. Åkte till Sickla köpkvarter efteråt, köpte några nya plagg som jag visar upp senare och så handlade vi mat. Sitter i soffan nu och dricker äpplemust och äter jordgubbar. Imorgon är jag ledig igen så hoppas på sol, värme och picknick. Puss&kram
Tilda Barkselius

Åh vad mycket snyggt!

Linda

Rena rama sommar värmen ute! Och sommar känslorna bara svallar!

Jessica

Åh, skalet från R&F har jag, älskar det!! Och resten av sakerna skulle jag inte ha något emot…

Tilda

Så sjukt snygga grejer! :)

Natalie plus Co.

Åh så fin plånbok! En sådan från Michael Kors står högt upp på min önskelista :)

Pauline Hurtig

snyggt!

Anita

Fin klänning !

Gabriella

Åh så fina saker!!

Jättesnygga skor :D.

Skogsraah ☾

Fina!

Amanda CL

snyggt mobilskal :D

Carolina Thoor

Mysigt med middag på balkongen! Fikade på balkongen på arbetet igår, så sjukt mysigt!

Sv; tack ska du ha :D

Vanessa

åh, behöver verkligen en ny plånbok haha ;)

Celine

Så snyggt!

tess

Underbart! Sommarfeelings vill vi ha massa utav!!

Sarah

De e så mysigt o äta på balkongen :) Fint kollage :)

Åh så mycket fint :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Men äppelmust och jordgubbar, döda mig!! :D Såååå ljuvligt.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: