Semmelwrap.se

| Samarbeten
 
Vem har inte hört talas om semmelwrapsen och hur många har inte blivit suktade av att köpa och äta en när man sett bild på de? Jag är i alla fall en av de. Semmelwrap är en stående semla som man kan äta to go men har  samma innehåll. Den är skapad av Mattias Ljungberg som idag jobbar för Tössebageriet, det semlan såldes för första gången. 
 
Semmelwrap.se är en utmärkt hemsida om man är intresserad av att göra sin egen semla, vill veta var man kan köpa de eller bara vill ha mer information. Man kan se en hel del hashtaggade bilder via hemsidan, vilket är roligt. Spana in hemsidan helt enkelt och passa på att kolla upp var du kan köpa din närmaste semelwrap :) 
 
Semmelwrap.se
 
 
 
Sponsrat inlägg. 
miningalinn

Vill prova den!:D

Kaffehörnan

Halloj
Jag har ej provat den men den ser inte alls tokig ut

Sophie

låter gott :)

ISABELLA

De låter spännande! :)

Henrik Olsson

Det borde man testa någon gång! :)

Är lite nyfiken på att testa den där :).

Tuva Björnwall

Så gott!! :D

Carolina Thoor

Har faktiskt aldrig blivit suktad av en sådan semla faktiskt ^^, jag kanske är väldigt konstig! ^^,

Sv; kul att du gillade inlägget! :)

Boel

Måste testa den haha!

Linn Strömberg

Rolig hemsida, haha! :D

Nicole

Åh vad kul att göra sin egen semla! :)

Amanda Forsman

Aldrig smakat, men gillar inte semlor heller :0

Skogsraah

Jag är inte mycket för semlor, men vore gott att prova!

Pauline Hurtig

har inte smakat, är inte så förtjust i semla..

Tilda

Har inte provat men det ser så himla gott ut! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: