Ho Chi Minh City och Mui Ne

| Resor
 
Hallå allihop!
Jag började må lite bättre dagen efter mitt senaste inlägg så då kunde vi åka in till stan och käka, fota lite och så. Vi åt middag på en jätte mysig resturang precis nere vid vattnet, sen såg vi den kända bron med ormen som klockan 21 sprutar riktig eld och vatten från munnen.
 
Dagen efter tidigt på morgonen tog vi ett flyg till Ho Chi Minh City. Gjorde inte så mycket på dagen, strosade mest runt och vilade. På kvällen blev vi hämtade med mopeder av två bekanta som skulle visa oss staden. Så fick vi testa på vietnamesisk middag och efterrätt, de va så där faktiskt. Sen åkte vi runt, visade oss saker och så.
 
Dagen efter det, alltså igår gick en sovbuss till Mui Ne klockan 8 på morgonen. Det tog 6 timmar och därefter anlände vi till finaste stället och hotellet hittills. Personalen är hur bra som helst och riktigt duktiga på engelska vilket är sällsynt, vi har 3 pooler och en grym hotell resturang. Så igår låg vi vid poolen, badade och tog de lugnt.
 
Idag har vi varit på utflykt. Vi åkte med grupp först till ett ställe där man skulle gå i vattnet fram till ett vattenfall, så stod de kossor helt lösa på sidan och betade. Efter det stannade vi i en liten fiskarby och tog massa fina bilder. Sen åkte vi till de vita sanddynerna, kollade och fotade där. Sen vidare till de röda sanddynerna där vi fick se solen gå ner. Vi har sedan vi kom tillbaka bara suttit vid restaurangen/poolen och ätit och umgåtts.
 
Imorgon går en buss tillbaka till Ho Chi Minh City för att sen ta flyg till Phu Quoc. Där ska vi stanna i fem nätter så ska bli skönt att stanna lite längre på samma ställe. Nu ska vi röra oss ner mot rummet, puss&kram
Natalie Salazar

vilka härliga bilder och oj där skulle jag aldrig våga paddla :O

Skönt att du mår bättre. Ser härligt ut på bilderna :).

NICOLE

Så många härliga bilder :D

Jasmine

Vilken resa! Det ser ut som att ni upplever mycket spännande samt njuter av god mat. :)

(Sent) Svar: Tack för kommentaren.

Kram

Tuva Björnwall

Åh vad vackert det ser ut.. :)

Amanda

Åh så härliga bilder!

Louise

Vilka härliga bilder!

linah

så härligt!! <3

Henrik Olsson

Riktigt härliga bilder :)

Hanna

men gud så härliga bilder! :D

johanna

Härliga bilder!

Sandra

Vilka fina bilder :)

Bea

Hej fina du, nu är jag tillbaka och bloggar igen!
Hur mår du? :) kram

Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete

wow så fina bilder, och maten ser ju sjukt god ut!!<3

Jeanette

Så härliga bilder :) Vill också uppleva världen! haha

Pälsbloggaren

Wow, så fina bilder!

ISABELLA

vilka fantastiska bilder!!

Johan

Vilken trevlig resa ni är på.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: