Filmbetyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Miljardären Edward Cole och mekanikern Carter Chambers lever i varsin värld. Deras vägar korsas när de får dela rum på ett sjukhus och snart upptäcker de att de faktiskt har två saker gemensamt: en önskan att använda den tid de har kvar till att göra allt som de alltid ha velat gjort innan de lämnar jordelivet samt ett begär att hitta sig själva. Tillsammans gör de sin livs resa och under resans gång blir de vänner som lär sig att leva livet.
 
 
The bucket list, eller Nu eller aldrig som den heter på svenska är en riktigt bra film med ett väldigt vackert slut. Jag tycker att det är hur roligt som helst att de gjort en bucket-list som de uppföljer, det skulle jag också vilja göra någon gång. Det balanseras mellan berörande och underhållande. I denna film får man se många vackra platser och man får en inblick i hur snabbt ens liv och vardag kan förändras. Det gäller att ta till vara på livet. 
Bild lånad från google.
Sarah

Va kul me filmtips :)

Hanna

Längesen ja såg den! :D

Emma Grann Fotografi

Den är riktigt fin !

Celine

Tack för tipset! Den kanske man borde se :)

tess

Oh jag tycker så mycket om den filmen! Det kanske blir till fredagsmyset ikväll!

MALIN

Bra tips! Denna har jag aldrig hört talas om tidigare! Kram

Henrik Olsson

Jag älskar den filmen! :)

CAMILLAESI

det verkar som en fin film:)

Kram <3

josephine Asplund

Hoppas du får en fantastisk dag & lycka till med allt, kram <3

Linda

Låter ut som en riktigt bra film det där!

Tilda Barkselius

Bläddrat förbi den här filmen på netflix så många gånger och funderat på att se den lika många gånger. Vet inte varför det inte blivit av men nu vill jag verkligen se den!

Ewelina

Tack för tipset! Måste se :D

Netti Starby

Kul att filmen var så bra! Kram

Terese

Åh måste se!

sv: Tack finis!
Kram

Tuva Björnwall

bra tips!!

Pauline Hurtig

den är sååååå bra!

sandra.

jättebra tips :) den verkar bra!

Amanda Jönsson

Åh den vill jag se!

Får se den tror jag :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag älskar den filmen, så himla hoppfull mitt i allt det sorgliga.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: