If I lose myself I lose it all

| Inspiration, Vardag
 
Untitled #48
 Hej vänner! I fredags var jag och mamma på bio och såg The maze runner 2. Den var jätte bra, tog en öl efteråt och sen kom Emelie. Hon och jag mötte upp Danne och sen drog vi till Ribben där även Tisse var. Hängde där resten av kvällen, krökade, spelade spel o.s.v. 
 
I lördags tog jag det lugnt på dagen och åkte vid fyra till mormor. Vi firade henne som fyllt 80, åt god mat och umgicks. Åkte hem halv 9, hann in och byta skor innan jag var tvungen att gå igen. Mötte upp Matte och Alicia, vi gick till Bara enkelt och tog en öl. Kvällen avslutades hyfsat tidigt. 
 
I söndags åkte jag och mamma till Café Lyran, tog en promenad, fotograferade lite och fikade. Käkade sedan middag hos My och Filippa. Danne hämtade mig på kvällen och så sov han hos mig. 
 
I måndags åkte jag och Hanna till stan efter jag slutat, vi var hos Kilroy och frågade lite om vår Asien resa. Sen mötte jag upp Emelie och vi gick till Jensens. Åt tre-rätters och sen hem till mig för att se Paradise hotel. 
 
Igår tog jag det lugnt hela kvällen efter jag slutat. Lagade mat, kollade på serier, plockade lite hemma och så. Nu måste jag skynda mig till jobbet, puss&kram
Jeanette

Men åhh så snyggt! Vill ha allt det där :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Har inte sett The Maze runner, men hört att den ska vara bra!

Kaffehörnan

Vad härligt go i dig med massa aktiviteter

Emma Engström

Vill ha allt! :D

Enya シ

Haha låter som en härlig vecka :)

Isabella

så fina saker!

johanna

älskar kappan!

Nimo

Vad kul med bio!

linah

såå snyggt!! <3

tess- mamma till Malin & Olivia

Så mycket alla andra hinner! Helt sjukt. Vad har man själv gjort liksom? Typ inget... haha

miningalinn

Mysig fredag!(:

Anita

Men snygg väska :D

ALEXANDRA SALOMATIN

Härlig blogg du har!

Viktoria Eriksson

såå snyggt! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Riktigt snyggt collage!

Boel

Jäkligt snyggt collage och älskar maze runner filmerna :D

Skogsraah ☾

Låter som bra dagar :)

Amanda Forsman

Åh den filmen är bra :)

NICOLE

Lät som en bra helg :D

Julia

Sjukt snygg kappa!!

N A T H A L I E

Såå snygga plagg!:)

Pauline

snyggt collage!

Ida - foto & häst

himla snyggt collage :)

frejalimelake - Resor & Livsstil

Vad fint, och nya maze runner är ju så bra :D

jhennifer

Vad fint!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: