Don't be so hard on yourself, learn to forgive & learn to let go

| Inspiration, Vardag
Inspiration - bilder lånade från Hemnet.
 
I torsdags efter jobbet kom Danne hem till mig. Vi kollade på tv en stund innan vi åkte till Sickla köpkvarter, åt middag på ett pasta ställe och sen åkte vi till mig igen. Degade och kollade på tv resten av kvällen. I fredags slutade jag vid tre så åkte hem och tog en powernap. Fixade mig efter middagen och mötte sen Annie en snabbis innan Danne och Ribben kom och hämtade oss. Vi åkte till Danne där även Tisse och Teddan var. Vi krökade, körde några dricklekar och så. 
 
I lördags när vi vaknade så kollade vi på fredagens Idol och sen åkte vi och köpte mat. Vid halv 6 åkte jag hem till My, handlade och lagade middag tillsammans innan jag drog hem. Annie kom till mig någon timme senare och vi fixade oss, Max kom och hämtade oss och körde oss till Klubb Göta. Vi var där till ungefär ett, var alldeles för trötta för att orka stanna längre. 
 
Idag har jag varit hos några släktingar och firat att de fyllt år. Det var super trevligt. Åkte till Sickla efteråt med mamma en snabbis. Sedan vi kom hem därifrån har vi lagat mat och bakat tre sorters kakor. Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på serier. Hoppas alla har haft en bra vecka, puss&kram 
Emma Engström

Hoppas du haft en grymt bra start på veckan! Superinspirerande bilder :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Galet snygg inspiration :)

Ida - foto & häst

gud så fint!

Pauline

snyggt!

Emely

Wow, vilket fint hus :) Lät dessutom som att du hade en trevlig helg ;)

Hillevi

Så fina bilder!

linah

snyggt!

Henrik Olsson

Det där badrummet hade inte varit fel! :)

NICOLE

Så snygga bilder verkligen :D

Sara Ekman

Härlig inspo :)

Elin

Sååå fint!

Alva Friskman

Så fina bilder!

Josefine

Drömhuset på bilderna!!

sv: Verkligen :)

Boel

Mysigt med fika ^^

Julia

Så gott med kakor :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Hoppas du får en bra torsdag! :)

N

Åhh så härlig inspo! :)

marina

Har det varit något fel på bloggen? Har inte kunnat kommentera och inte ens kunnat se bloggen vissa dagar. Uppdaterar och fixar du med de eller? :)

Amanda Forsman

Hoppas du haft en bra torsdag finis!

sara

Såå fint inspo! :D

MALIN

Hemnet är minsann den ultimata inspirationskällan när det kommer till inredning. Älskar att sitta och bläddra igenom deras utbud, och bara titta på lägenheternas bilder! Kram

Matilda

kan sitta och titta på inspobilder i timmar!

Lydia Elstig

Så fin inspiration!

Kaffehörnan

Fantastiska inspo bilder



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: