Första advent ♥

| New in, Vardag
New in. 
 
Hej kompisar! Jag tänkte berätta lite om veckan som gått efter jag senast berättade om vad jag gjorde i tisdags. I onsdags åkte jag och Filippa in till stan, köpte en present till Emelie och sen åt vi middag på hennes jobb. Åkte hem senare på kvällen och bara tog det lugnt i soffan och kollade på serie. 
 
I torsdags kom Daniel till mig efter jobbet. Vi åkte till Skärholmens centrum, köpte en skjorta åt honom och käkade på Jensens. På kvällen sen kollade vi på Supernatural innan vi gick och la oss. I fredags stannade jag hemma från jobbet, tog en sovmorgon och vid ett åkte jag, Filippa och Emelie till Farsta centrum. Kollade runt lite, åkte sen hem och vid 18-tiden igen var det dags för middag/krök hos Emelie för att fira att hon fyllt år. Vi drog ett helt gäng till Collesseum senare på kvällen. Det var en jätte rolig kväll som dock slutade alldeles för tidigt på grund av att jag jobbade igår. 
 
Så både igår och idag har jag och Hanna jobbat på julmarknaden. Igår på kvällen kollade jag och Daniel på Idol och något serieavsnitt hemma hos honom innan vi åkte till mig och sov där. Idag efter jobbet åkte jag, Hanna och Annie hem till mig och åt middag tillsammans. Tänkte gå och lägga mig så småningom, är väldigt trött. Puss&Kram
NICOLE

Låter som du haft det roligt :)

MALIN

Vad kul med lite nya grejer! Ljuslyktorna var himla fina :) Kram

Kul med julmarknad :)

Sara Ekman

Mys :)

OLIVIA | 17,5 årig tjej i medievärlden.

Mysigt det låter. :)

Terese

Åh vilken mysig onsdag!
Och vad mysigt med julmarknad, jag har faktiskt inte hunnit gå på någon julmarknad.. :(

sv: Åh tack finis!!
Kram

Emelie Pahlin

Vilken söt skål! :)

VERONICA - fashionblog

Åh vad mysiga bilder :) Fantastiskt! Hoppas du får en underbar måndag!

Anita

Fina ljuslyktor !

Henrik Olsson

Julmarknad är alltid trevligt! :)

Amanda Forsman

Jensens är mums! :)

Amanda

Åh vad söta ljus :)

Louise

Sista bilden är såå mysig!

Jeanette

Supernatural är så bra! :)

N A T H A L I E

Åh så fina saker! :)

NICOLE

Hoppas din tisdag varit bra :)

ERCI

Älskar advent! Så himla mysigt. KRAM!

marina

Du har haft ännu en bra vecka läser jag! :) Och att första advent har passerat gör iallafall mig lite förvirrad, för var tar tiden vägen?! Känns inte som att det är julafton om ca 3 veckor!

Liborius

Mysiga bilder fina du! Och julmarknad lät mysigt:)

Viktoria Eriksson

låter kul, mysiga bilder! :)

Sandra

Jensens har så god mat :)

Jeanette

Så fin skål :)

Sara Ekman

Ha en fin lördag :)

Jeanette

Roligt att jobba på julmarknad :)

Henrik Olsson

Ha en fin kväll! :)

Pauline Hurtig

vad mysigt med julmarknad :)

NICOLE

Hoppas din helg varit bra! :)

isabella

så himla fina ljus :)

Linnea Kinis

och nu har redan andra advent varit! tiden går så fort :)

Jos

Mysigt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: