Nu vaknar jag upp ensam och det är som att leva död

| Vardag
Först och främst vill jag fråga er om det är någon som vet hur man lägger in låtar på bloggen från spotify efter att de uppdaterat sin musiktjänst? 
 
Oj vad länge sedan det var jag berättade om min vardag. Jag jobbade som sagt torsdag-söndag förra veckan och åkte hem från landet på söndag eftermiddag. Umgicks med Annie en stund på kvällen och träffade Hanna en snabbis. I måndags satt jag mest och pluggade inför nationella och tog fästing sprutan. På tisdagen hängde jag med en kompis innan jag mötte Annie för att plugga.
 
Igår hängde jag och Stina hemma hos Hanna, pluggade och bakade chokladmuffins. Idag träffade jag Filippa efter skolan, fikade i stan och kollade i butiker. Åkte hem till henne efteråt och sen kom Annie. Åt middag, pluggade och umgicks. Nu har jag precis kommit hem och ska kolla kvällens avsnitt av Robinson. Puss&Kram
Nora Bååth

Så vackra bilder!

Sanna | Beauty & Design

Jag har fattat det som att det inte går att lägga in låtar längre?

Sarah

De e jobbigt när nåt uppdateras o man inte vet hur de funkar längre :/

- ERICA -

Superfin blogg!kram

VERONICA - fashion blog

Mysiga bilder! :) Och det är kul att läsa om vardag då och då med! Kramar fina du!

sara

Härliga bilder!! :D

MALIN

Skönt med jobb :) Vart jobbar du någonstans? Kram

Sandra

Åh vad gott med chokladmuffins, det var länge sen jag åt det :)

Jessy

Va gott med muffins!

Skogsraah ☾

Låter som härliga dagar :)

Carolina Thoor

Härliga bilder! Den där fästing sprutan måste jag också ta strax!
Vad jobbar du med? :D

Sv; Tack ska du ha :D

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med spotify! :/

Viktoria Eriksson

härliga bilder! :) låter som några bra dagar!

Linnea Kinis

gott med chokladmuffins!

Netti

Vad mysigt och chokladmuffins är så gott :D

Annelie

åh så gott med chokladmuffins! :o du är så fin! :)

Anita

Fina bilder :D

Nora Bååth

Oh det fanns en jättebra guide om hur man lägger in Spotify på bloggen, kommer dock inte ihåg vad jag googlade på :/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: