Filmbetyg

| Filmbetyg
 
4/5 hjärtan
En snöstorm tvingar två människor att ofrivilligt umgås efter ett one-night stand.
 
Tryck här för att se trailern. 
 
Jag tyckte om den här filmen, men den får ett minus på grund av att nästan hela filmen utspelades i hans lägenhet. Det är ju dock poängen med hela filmen men kändes lite segt ibland. Jag tycker om Megans personlighet, hon verkade så härlig och jag gillade hennes inställning trots omständigheterna. Filmen hade ett jätte fint avslut, ganska lätt att förutspå men ändå. Haha älskade scenen när Megan låtsades att hon sovit hela tiden fast hon legat vaken och väntat på honom. Absolut en se värd film :) 
 Bild lånad från google.
Anonym

Den filmen är sååå bra! :)

Liborius

bra tips:D

Jessy

Jag tycker den är hur go som helst haha :D

Anita

Bra tips :)

Caroline

Har faktiskt inte hört talas om den filmen! ^^

Pauline

låter som en bra film ändå :)

sofft.blogg.se

Den filmen är såå bra
:D

linah

Åh älskar den filmen:D!

Lollee

Måste ta och se på den filmen!

Denise

Bra filmtips! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Tack för tipset! :)

Den vill jag se :)

Emma

Åh den verkar så bra! :D

Kimmey :)

Denna vill jag se :)

Robyn

Kanske en film som är värd att se! ;)

DirtyHeels

Tack sötnos! :) Åh filmtips, jag ska spana in den senare :)

Boel

Den verkar bra!
Tack för tipset :D

Ida - foto & häst

åh tycker den är så bra och härlig denna film :D

Ida Lindborg ♡

himla bra! :d

Ida Barsk

Åh, den verkar bra! Kan personligen rekommendera What's your number, om du inte redan sett den :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: