Det är en ganska viktig detalj att jag inte känner som du

| Vardag
Min studentmössa har äntligen kommit! Nu är det bara 68 dagar kvar. Ska erkänna att jag trodde färgen på texten skulle vara ljusare men den är fin ändå :) 
 
 
I fredags var jag och Filip på bio, vi såg på Gentleman som var lite skev men ändå bra. Efteråt åkte jag och mamma en snabbis till Sickla Köpcentrum och spenderade resten av kvällen med att plugga matte, kolla på Let's Dance och äta Ben&Jerry's. Igår gjorde jag högskoleprovet som var helt brutalt svårt, har gjort det en gång förut fast 2012 och jag kan inte direkt påstå att det var enklare den här gången. Drog hem och duschade efteråt och mötte sen upp Elin. Vi gick hem till mig, åt middag och sen kom Fanny. Vi fixade oss och förade, åkte till The Central Bar och sen vidare till Klubb Göta. Riktigt lyckad kväll!
 
Idag har jag varit i stan en snabbis med Hanna för att försöka komma på någon utklädnad till min studentskiva imorgon. Det gick så där. Nu är jag hemma och ska äta lite sen lunch innan jag sätter igång med pluggandet. Hoppas alla har en bra söndag ♥
Clara

Så fin klänningen ser ut!

Linnéa Pyrrö

Åh det var faktiskt fint med rosa! Jag tog silver på allt :) ska du ha klackar på dig när du springer ut? Shit skulle jag aldrig kunna ha hehe

Boel

Åh vad fin din mössa är :)
Det är en unik känsla att få den ^^

Sv: Tack!

Wild Child

Ååh vad kul med studenten! Du kommer ha det sjukt roligt!

Josephine

Fin den blev! :) Nu är det inte långt kvar ;)

Emma

åh vad fin mössa och klänning, vart har du köpt klänningen? :)

cecilia

åh, vad kul! Själv måste man vänta ett helt år tills min student..

FrökenTV, bloggen om tv och film

åh, högskoleprovet är sjukt svårt men nödvändigt :)

KassandraPalma

tiden går fort! snart går du ut gymnasiet :)

Viktoria Eriksson

fin! Borde se den filmen, härligt med bio! :)

Elin

Åh, skulle vilja ta studenten igen. Så underbart! :)

Kashaya

Hoppas det gick bra på Högskoleprovet.=)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag har aldrig vågat göra högskoleprovet:(

Erica

Åh så fint, vill själv ta studenten igen när jag ser detta, haha! :)

Sandra

Vad fint med rosa text på studentmössan :)

Vad härligt att se slutet på en era, och början på en annan :)

purposes.blogg.se

B&J!:D Så gott ^^ Var länge sedan jag åt det xD Du kommer säkert vara jättefin under din student!:D

maja söderberg

åh va fin din mössa var :)

Sofie

va fint :) klänningen ser superfin ut

Denise

Ååh jag vill också ta studenten! (igen!!) ;)

miningalinn

Så roligt att den har kommit, det kommer va en av de bästa dagarna i ditt liv. Hade lätt vela göra om studenten om jag kunde!(:

Hanna

Åh vad kul! Den var ju fin :D
Hoppas det blir bra :)

Jenny Karlsson

så fin studentmössa :)

Christina

Åh så spännande med studenten :) Mössan ser jättefin ut :)

Robex Lundgren

fint

Elin

Vad roligt att snart ta studenten!:)

Amanda & ridtravaren Lilleman

Åh jösses, känns som att det var igår jag satt och valde hur min studentmössa skulle se ut. Lycka till!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: