I tripped and I stumbled, watched my world crumble

| Vardag
Här kommer äntligen lite bilder från min student. 
 

Det har varit ett par hektiska dagar här på landet och jag har haft fullt upp hela tiden. Jag har jobbat varje dag sen i onsdags och efteråt har jag hängt med vänner och gäster. I onsdags hängde jag, Alicia och Matte hos Linus. Spelade kort, beerpong och krökade. I tordags efter jobbet gjorde vi samma igen, spelade även kubb och grillade. Massa andra vänner kom ut och på kvällen krökade vi hos Linus igen.
 
I fredags, på midsommarafton jobbade jag till 3 och sen åkte jag hem till våra gäster. Gick tipsrunda, spelade gissa ögat och massa mer. Åkte över till Matte och hängde där en stund innan vi drog hem igen för att äta middag. På kvällen var vi ett helt gäng hos Linus och festade. 
 
Igår åkte en hel del hem så jag, Matte, Alicia, Linus och Marcus hängde först hos Matte och sedan drog vi till Linus. Spelade återigen kort, beerpong och bara umgicks. Kvällen slutade tidigt och jag måste bara få passa på att säga hur glad jag är över de fina vännerna jag har här ute och för alla som varit här under midsommar. Ni förgyller min sommar varje år och jag har alltid lika kul med er ♥ Bilder från veckan kommer senare. 
Petra

härliga bilder

Jessy

Så härliga bilder :D

Rebecka

Så härliga bilder!

Emma

Vilka roliga dagar du verkar ha haft även om det varit hektiskt! :D

Netti

Det låter verkligen som super härliga dagar :-D

miningalinn

Så himla härliga bilder. Vill uppleva det igen!!(:

Nora Bååth

När jag ser dessa bilder vill jag också ta studenten :D

jonna

Tack :) så härliga bilder. Grattis till studenten, (såhär i efterhand) hehe :)

N

Härliga bilder!!

linah

grattis:D!

Klara Andersson

härliga bilder

Viktoria Eriksson

låter som ett par bra dagar! härliga bilder! :)

Vanessa andersson

lycka på bild är helt underbart :D

Anita

Så fina bilder :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

grattis till studenten

Liborius

Men åh vilka härliga bilder:D

amanda

Vilka fina bilder!! :) Toppenväder ni hade!

Kimmey :)

Härliga bilder!

Sanna | Beauty & Design

Åh så härliga bilder :) Återigen; stort grattis till din student!

Madelene

Fina bilder ! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: