I couldn't leave even if I wanted to, 'cause something keeps pulling me back to you

| New in, Vardag
New in, tidig namnsdagspresent av mormor&mamma. 
 
I fredags efter jag kommit tillbaka från Norrtälje tog jag och familjen båten över till Gräddö. Där var det spelning på ett café så det var riktigt trevligt. På lördagen låg jag hemma efter jobbet och kollade på film, var så himla trött och utmattad efter att det varit Simpnäsdagen som är en av de dagar vi har sjukt mycket gäster på caféet där jag jobbar. På söndagen efter jobbet hade vi gäster här på landet, grillade till middag och så bakade jag en rabarberpaj på kvällen. Igår efter jobbet hade andra gäster kommit, så vi umgicks, bakade kladdkaka och så. 
 
Idag fick jag sluta 1 h och 30 min tidigare så tog en fika med syster och Niclas. Vi åkte sedan hem en snabbis och bytte kläder innan vi åkte vidare till Barnens Ö krog och scen. Där åt vi en super god middag precis vid vattnet. Åkte sedan till stranden och badade/lekte med Niclas hund. Han åkte precis hem så nu sitter vi mest och hänger. Tror att vi ska över till Linus om någon timme och umgås när han har kommit ut. Hoppas alla får en fin kväll ♥
Matilda

Superfint armband!

Amanda Engberg

Åh så fint! :)

VERONICA - fashion blog

Herregud så vackert!! Så himla fint, enkelt men ändå utstickande. Fint! :) Kramar!

Emma Engström

Skönt att du fick sluta lite tidigare igår! Älskar armbandet! Kram

sara

Såå fin armband! :)

Klara Andersson

såå fin namsdag present!

Denise

Fint armband! :)

Sanna | Beauty & Design

Vilket jättefint armband :)

Christina

Åh vilka mysiga dagar :)

Emelie

Låter som riktigt härliga dagar! Fint armband också :)

Mimmi

Åh vad fint armband! :)

N

Jättefint!

Louise

så fint :)

miningalinn

vilket fint! Vi får inte namnsdagspresenter.

Sofia

Så fin!

Erika

Har ett likadant armband, så fint :)

Jessy

Åh, så fint!

Madelene

Så fint ! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: