Drink until we drop, let's take another shot, we don't give a fuck, now take it from the top

| Vardag
 
Igår var det väldigt lugnt på jobbet. Det pendlade mellan sol och spöregn hela tiden så det slutade med att vi stängde cafét en timme tidigare på grund av så lite folk. Kom hem strax efter halv 6 och satt efter det i någon timme och letade/sökte jobb. Åt middag och åkte efter det hem till Frida. Vi åt bullar, drack te och pratade om allt möjligt. Åkte hem strax före halv 12 på grund av att jag var så himla trött.
 
Idag är jag äntligen ledig! Åt frukost med familjen, duschade och sminkade mig innan jag tog bilen till mamma&mormor. Ska äta lunch tillsammans med de och umgås en stund innan jag åker vidare till Norrtälje. Där ska jag bjuda farmor på försenad födelsedagsfika, byta några sena studentpresenter och så. Vad som händer senare ikväll är lite oklart men det blir nog bra. Hoppas alla får en jätte fin fredag ♥
 
 
Tidinställt inlägg. 
sara

Fina bilder! :)

Jessy

Vilka härliga bilder!

N

HÄrlig inspo!!

Madelene

Fina bilder och bra låtar ! :D
Så tråkigt med regn..det hade vi också här igår :/

sv: Visst är dom :D

VERONICA - fashion blog

Gud så härliga låtar, älskar detta inlägg! Kramar finaste du, ha en underbar dag! :)

Matilda Johansson

Fina bilder! :)

N

Superhärlig inspo!

MATILDA

så bra låtar :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Låter som du hade en bra dag! :)

Kimmey :)

Härliga bilder!

S A N N A

Shots and squats är så bra!

miningalinn

Mysigt att sitta å fika och bara prata!:)

Klara Andersson

bra låtar!

MALIN

Vilka härliga bilder, och låtar!

Henrik Olsson

Skönt ändå att kunna stänga tidigare! :)

louise

gillar shots and scuats låten ;)

Ida - foto & häst

så härlig inspo! Och bra låtar :D

Flisan

Härliga bilder :D

Sarah

Vilket fint kollage :)

Erika

Härligt med musik!

Emelie

Så många härliga bilder! Och bra låtar :)

Sanna | Beauty & Design

Åh, tack för bra låttips och såååå härliga bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: