It's just a little rush babe

| Vardag
Mycket egopics haha men mina 9 senaste bilder på instagram, heter amandalindstrand. Följ mig så följer jag tillbaka :)
 
Hej kompisar! Jag har under de sista dagarna på praktiken den här veckan gått igenom deras kundregister för att markera vilka som varit aktiva de senaste åren och vilka som inte varit det. I början på nästa vecka tror jag att planen är att jag ska plocka bort de oaktiva. Jag har även fått vara med på någon kurs/möte, fixat en egen inloggning med tillhörande dator och fått testa på lite allt möjligt. 
 
I torsdags efter skolan träffade jag Alicia på en fika i Globen, så himla mysigt. När jag kom hem senare på kvällen hade min nya säng kommit. Det skulle ta 6-8 veckor men behövde bara vänta i 2. Så spenderade hela kvällen med att möblera om och plocka upp den nya sängen. Kan visa en bild imorgon eller så på resultatet :) 
 
Igår kväll förade jag och Hanna hemma hos mig och sen åkte vi till Medis där vi mötte Annie, Fanny, Annie och två till. Vi gick till Klubb Göta där vi spenderade resten av kvällen. Idag har jag bara tagit det lugnt, duschat, tvättat och powernapat typ. Ikväll blir det förmodligen utgång igen men planerna är lite olika. Puss&Kram
Klara Andersson

såå fina bilder!

Kajsa-Stina

Det låter som du haft en fullspäckad vecka med mycket planerat och roliga möten! Det är så mysigt att fika tillsammans med en kompis också och få prata en massa om allt möjligt mellan himmel och jord. Så skönt <3

Hoppas du mår bra idag min vän och får en fin söndag! :) Massor av kramar <3

Elin Sandelin

härliga bilder!

i vätan på lilla J ❤️

Vilka fina bilder! :D

miningalinn

Ego pics gör inget när man är så fin somdu! (;

Angelica Bengtsson Fotografi

Så himla fin du är!!

Emelie

Låter som en härlig vecka :)

Nathalie Tegelstam

Jättefina bilder! Så fin du är :) kram

Boel

Fina bilder och låter som en härlig vecka :)

Sv: Tack! :D

Karin

Fattar inte hur du alltid kan vara så fiiiin!

S A R A

vilket fin collage!

Anita

Fina bilder !

Life of Johanna

Var gör du praktik?

Tack så mycket?

miningalinn

Roligt med ny säng, har du sovit Indien ännu?(:

N

Vart praktiserar du? :)

Lydia

Fina bilder!

MALIN

Vilka härliga bilder :) Hoppas du får en bra start på veckan!

NICOLE

Låter som du haft det roligt :D

cecilia

kul med en ny säng ! :)

sofft.blogg.se

Så bra text! Den till höger!

Madde

Så fina bilder! Vad är det för praktik du har? :) Kram!

Sandra

Kul med en ny säng :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: