We're too young to recognize that nothing stays the same, but promise I won't be the one to blame

| New in, Vardag
New in. 
 
Hola! I torsdags mådde jag bättre men inte helt hundra, tvingade mig själv till Ungdomsmottagningen vid 2. Sen blev jag hämtad av mamma, vi åkte först till Nacka forum och sen till Farsta centrum. Fikade och kollade i butiker, spenderade resten av kvällen sjuk i soffan. På fredagen var jag inte heller helt hundra men åkte till Ikea med farmor. Vi åt lunch, köpte nya påslakan till mig och sen åkte vi till Karros jobb och fikade med henne. Efter det åkte jag hem tills Karro kom och hämtade mig, vi mötte upp Alicia och Jonas innan vi gick till Mattes jobb för att ta en fika. 
 
På kvällen drog jag, Hanna, Annie och Fanny ut. Vi gick till Marquise och hade en super bra kväll, kom hem halv 7 på morgonen. På lördagen var jag och mamma på middag hos mormor. Efter det var planen att jag och Hanna bara skulle mysa med glass och chips framför Melodifestivalen, slutade upp några timmar senare på Marquise i alla fall. 
 
Vi körde nyktert igår och har på grund av det varit hyffsat pigg och mått bra idag. Jag och Hanna åkte till Sickla vid 2 och åt lunch, skjutsade sedan hem henne innan jag åkte hem igen. Nu på kvällen har jag, pappa och Therese ätit middag på en indisk resturang. Nu ska jag tvätta bort asiktsmasken jag har i ansiktet och sen hämta mig en kopp te. Ha en fortsatt bra kväll ♥
Amanda

fina och somriga saker :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med lite nytt! :)

Pauline

kul med lite shopping :)

E m e l i e

Riktigt snygga tröjor måste jag säga! Älskar färgen speciellt ;)

♀ THE REVOLT ♀

Vilka söta tröjor!:D Och va nice att ni var nyktra igår ^^

N

Fint!

S A R A

fin saker! äger faktist lakanen

miningalinn

Hoppas du mår bättre nu då!(:
Så fina örngott!!

Klara Andersson

super fina grejer!

NICOLE

Kul med lite nytt!

Sara

Super snyggt!! :D

Bra att köra nyktert ibland! :)

wilma

Så fina grejer!

malin

Vilka snygga toppar!

Kajsa-Stina

Åh så fint! Älskar att köpa nytt och detta är verkligen färger i min smak :D Tycker det är så fint med blått! :)

Ida Gratte

Fina saker :D

Madde

åh så fina toppar!

♫♪ sandra

nice!

SANDRATORN.SE - NYBLIVEN MAMMA!

Ah, det är alltid trevligt med lite hemmabio! :)

Kul med lite nytt! (: De där påslakanen är så snygga! :)

Denise

Fina toppar! :)

Amanda Johansson

Kul med shopping :D

miningalinn

Vilka söta toppar!:D

Christina

Så fina kläder du köpt :)

Clara

Så fint med blått nu till våren!

linah

superfint:D!! <3

Anita

Fina inköp :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: