I didn't sign up for this war

| New in, Vardag
New in till studenten. 
 
Hej amigos! Sämst på uppdateringen som vanligt. De sista dagarna på praktiken har jag gjort klart deras kundregister och gått igenom en massa bidragsansökningar. Jag har även skannat och så en del. I fredags var min sista dag och det känns jätte tråkigt. Har verkligen tyckt om människorna där och de har välkomnat mig på bästa sätt. Vi fikade mot slutet av dagen och så fick jag med mig choklad och ett super gulligt kort hem.
 
På fredag kvällen drog jag, Annie och Fanny till Marquise, dansade hela natten och kom hem vid halv 5 någon gång. I lördags degade jag i stort sätt hela dagen och sen blev det utgång igen. Fast vi drog till Göta källare på lördagen, kom hem vid halv 4 kanske. Igår blev det så klart en massa film och serie tittande. 
 
Idag ska jag in en säng till skolan och få hjälp med min enkätundersökning angående gymnasiearbetet. Hur länge jag behöver stanna där är oklart, jag har nämnligen eget arbete hemifrån den här veckan. Nu måste jag gå, kramis
Jennifer s Gidlund ♡

Fina skor, öva verkligen på att stå och gå i dom, ingen höjdare på flaket att ha klackar, inte heller ner för trappen hihi! :) Kram på dig.

Josse

Snygga!

miningalinn

Snygga!:D

Angelica Bengtsson Fotografi

vilka snygga skor!!

Nelly

Så fina skor! :)
Förstår att det var trist att sluta praktiken :/

linah

snygga:D!

Robyn

Härlig helg, hoppas du nu får en bra vecka!

Klara Andersson

så snygga!

FrökenTV, bloggen om tv och film

snygga :)

ida foto. ♛

såå fina! :D

malin

Men så tjusiga pjuks!

Josephine

Så fina!

MALIN

Vilka fina skor!

♀ THE REVOLT ♀

men gud >.< Bara jag såg skorna och läste studenten började jag tänka på mina studentskor .. De förstörde hela min student ...

Det enda jag säger är: gå med dina skor innan så du vet att du kan gå med dem. Jag ville ha skor med hööög klack då jag är kort. Men klacken var så hög att de blev ett tryck på tån, så tyget gick i i tån och jag började blöda. Det blev ett hack som inte läkte efter typ fleera veckor. I will never forget that asså. Smsade mamma och sa att hon skulle hämta mina andra skor som också var vita och högklackade men med mindre klack. Fick fan gå runt med en kompis flipflop i skolan >.<

VERONICA - fashion blog

Sååå så fina :) Kramar!

Lydia

snygga!

Boel

Gud vilka fina :)

Sv: Tack!

cecilia

snygga!!

miningalinn

Jag skulle aldrig klara av att ha högklackat på studenten även om de hade vart snygg!(:

Kajsa-Stina

Men gud vilka snygga! Jag förstår att du är nöjd och du kommer vara såå fin på studenten :) Verkligen en dag man kommer minnas för resten av livet kan jag tänka mig. Så synd att jag aldrig själv fick uppleva det dock :(

Kramar <3

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Vilka fina skor!

Det är alltid tråkigt att lämna en plats man trivs på, särskilt när man lärt känna personerna man jobbat med...

Sarah

Så skönt me hemarbete :)

Helen

Riktigt snygga skor :)

Anita

Snygga !

Dem var fina! :)

Amanda Johansson

Åh vad snygga! Jag hade några liknande på min student, jättehöga! Fick träna jätte mycket att gå i dem;)

Denise

Vad roligt att du har trivts så bra på praktiken! :)

Sanya

Fina skor! Jag ska nog bara ha vita converse på studenten, hehe vill inte snubbla ;)

Line

Men åååh så fina!!

Christina

Åh så fina skor :)
Vad synd att du hade sista dagen på praktiken, men det var ju bra att du hade det fint där :)

Mie

Sjukt snygga skor!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: