Mitt år på Spotify 2015

| Vardag
Jag har gjort spotify's test på hur mycket musik jag lyssnat på i år och vad jag har lyssnat på för musik. Vissa artiser/album känns helt sjuka att de är en av mina mest spelade men har ju egentligen ingen koll haha.
 
Jag har år 2015 lyssnat på 50 tuser minuter musik. Det är 35 dagar eller 831 minuter. Jag har även lyssnat på 961 olika artister och 2068 olika låtar. Om det är fler av er som gjort detta test, dela gärna med er av hur många minuter ni lyssnat på! 
 
Jag började året med
Ed Sheeran - Tenerife Sea
 
Mest spelade artiser
Justin Bieber
Kelly Clarkson
Imagine Dragons
Avicii
Megan Davies 
 
Mest spelade album
Selena Gomez - Revival
Kelly Clarkson - Piece by piece
Ariana Grande - Everything
Hozier - Hozier
Charli XCX - Sucker
 
Mest spelade låtar 
Ariana Grande - One last time
Sabina ddumba - Scarred for life
Matoma - Old thing back
Baby Bash - Light up
Pitbull - Time of our lives
Jeanette

Roligt att läsa :)

Sofie

Åh det där är så roligt att kolla på, det måste jag göra! :)

NICOLE

Så kul att se det här, :)

Amanda

Vilken rolig lista! :D

MATILDA

vad kul att se :D

Yohanna af Skovde

Oh, har knappt lyssnat! Annars hade det vart kul att se vad man lyssnade med på de åren jag faktiskt lyssnar på musik :)

marina

Glömmer alltid lösenordet till min, så har inte lyssnat mycket detta året haha! :)

Henrik Olsson

Det var många minuters musik du lyssnat på!! :)

Gabriella

Roligt att få reda på!!

Linnea Kinis

åh, coolt test :)

Madeleine Ward

Men åh va kul, vill också göra det testet hahah!!

Celine

Tycker sånt här är så kul att se!

Netti Starby

Oj det är många minuter som du har lyssnat på musik :-D Kram

ISABELLA

sånt där är så kul att se!! :)

Jhennifer

Va häftigt och intressant . Ha en skön och mysig jul ;)

Louise

Det är så kul att man kan kolla det där! :)

Mia Forsberg

Åh det här testat vill jag också göra! Har sett andra som gjort det. Men var kan jag göra det? :)

Ja det är ju så härligt att träna, älskar det!

Skogsraah ☾

Kul att man kan se det :)

Linnea

Gjorde också detta för ett tag sedan och alltså jag är ju sjukt tråkig, har typ samma mest spelade artister varje årstid hahaha!

Viktoria Eriksson

så kul att veta, mycket bra låtar och artister där :)

Linn Strömberg

Hade lyssnat i 78 000 minuter xD Vet inte om det är bra eller dåligt alltså, haha!!
Älskar att man kan kolla sånt här :D

Amanda Forsman

Kul att se ;)

haha oj det va många timmar musik ;) ska kolla va jag får på den utvärderingen!

Natalie

Många bra låtar där:d

Tilda Barkselius

Blev så himla sugen på att göra det här jag med när det kom ut, men insåg halvvägs igenom att jag delar spotify med min familj så fick inte fram något alls haha. Men kul att se vad du lyssnat på :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: