Filmbetyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
17-åriga Mia Hall står inför vad hon tror är sitt livs viktigaste beslut. Ska hon följa sina musikaliska drömmar och ta sin plats på Juilliard eller ska hon följa sitt hjärta och stanna hos sitt livs kärlek? Alla valmöjligheter kastas dock omkull när hon och hennes familj hamnar i en allvarlig bilolycka, och nu hänger Mias liv på en skör tråd.

Tryck här för att se trailern. 
 
Alltså jag gråter aldrig till filmer, verkligen aldrig. Jag grät inte ens till "The fault in our stars". Men jag var nog lite extra känslig när jag såg den här för i slutet rann mina tårar som en flod. Den var så himla fin och hemsk på en gång. Kärlek kan verkligen vara det bästa och sämsta som finns. Mia var både söt och vacker på samma gång och en pojkvän med Adams utseende skulle man inte tacka nej till. Jag älskar att Mia verkligen försöker passa in för Adams skull trots att han inte ens ber om det. Något annat jag tyckte om med filmen är att det pendlade mellan tillbakablickar och nuet, det kan vara förvirrande ibland men framgick tydligt i den här filmen när det var dåtid och nutid. En film som bara måste ses! 
 Bild lånad från google.
Henrik Olsson

Kanske en film att se i kväll! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

var ett tag sedan jag såg den men minns att jag inte gillade hennes pojkvän, hehe.

Erika

Jag älskar den! och jag hoppas verkligen de gör film på andra delen också :)

johanna

den är jättebra!

Prietha

Åhh, måste se den!

NICOLE

Tyckte faktiskt inte den kom igång något så den var sådär :/

Sarah

Den låter bra :)

marina

Låter som en jätte bra film, måste skrivas upp på listan över 'att se'. :)

Den verkar bra :)

Sara Ekman

måste se :)

Josefine

Har hört mycket bra om den filmen, men aldrig vågat kolla på den. Är rädd att jag kommer gråta alldeles för mycket, är så känslig :)

sv: Kul att du tyckte om de!

Emma Engström

Den verkar bra men vill inte gråta , haha! :'D

N

Den vill jag se!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Den vill jag se!

Mia Forsberg

Den där har jag inte sett men får kanske göra det :)

Lydia Elstig

Den är så bra!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: