Älskade, vackra Gotland ♥

| Resor, Vardag
Hej vänner! Vi kom till Gotland vid åtta igår på kvällen. Åkte till vårt super fina hotell som heter Tott, ligger på vägen mot Snäck. Lämnade våra väskor, bytte om och rörde oss sen in mot Visby stad. Åt middag på Visby hotells uteservering, det var super mysigt men blev lite kyligt av blåsten. Kom hem vid 23-tiden, gick och la oss och vaknade upp vid åtta imorse. Åt en super god hotell-frukost och sen gick vi mot Visby stad igen. Så idag har vi strosat runt på Visbys gator, gått i butiker, ätit crepés på Creperie & logi och så. Kom tillbaka till hotellet vid fyra och medan de andra gick ner till poolen för att sola och bada så somnade jag i soffan en timme. Så småningom ska vi nog göra oss i ordning för att gå ner mot stan igen. Hoppas alla får en grym lördagskväll ♥
Emma Engström

Fin du är! Hotellfrukost är så gott :)

Angelica Bengtsson

nej så fint!!

Louise

Underbara bilder!!

Matilda Johansson

Vackra bilder! :)

Henrik Olsson

Så fina bilder! :)

Sarah

Jättefina bilder :)
Ja längtar tbx till Gotland (A)

Amanda

Så fint!!

Skogsraah ☾

Underbara bilder!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Ser helt underbart ut!

Emilia

Så himla fina bilder! :)

sara

Såå himla fina bilder! :D

Emma

Jätte fina bilder, Gotland verkar så mysigt :)

Linnéa Pyrrö

Åh vill med till Gotland! Aldrug varit där.

jonna

Så mysigt. Vill också till Gotland igen. Så längesen jag var där. :) Där är verkligen fint!

Liborius

Åh vackra bilder! Har aldrig varit där men skulle gärna vilja åka dit :)

Åh så fina bilder :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät verkligen helt underbart :)

Christina

Åh så fint det är där :) Och det lät väldigt mysigt :)

Flisan

Superfina bilder :D

Erica

Såå fina bilder! :)

Clara

Vilka vackra bilder!

miningalinn

Min kompis är från Gotland, har dock inte vart där men hört att de ska vara fint!:)

Hanna

Åh, så fina bilder! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: