Min blogg fyller 7 år idag!

| Vardag
 
Idag har jag bloggat och haft den här bloggen i hela 7 år. Det är verkligen helt sjukt och tiden går så himla fort. Även om jag det här året bloggat otroligt dåligt så är jag fortfarande inloggad på bloggen varje dag och jag försöker så gott jag kan att få upp minst ett inlägg om dagen. I den här bloggen kan man hitta så otroligt många minnen, i stort sätt hela min tonårstid och lite till finns med här. Jag är så himla glad över att jag började blogga den där dagen i april 2008. Grattis på 7-års dagen bloggen ♥
Natalie

Härligt!! Superfin bild på dig:D

Ida Lindborg ♡

åh vad roligt, grattis grattis! :D

♫♪ sandra

grattis bloggen!

Emelie

7 år!! de är inte lite det, så kul!! :)

Mikaela

Inte illa att ha bloggat 7 år, grattis till det :)

Liborius

Oj:D Grattis till bloggen! jag har haft min i 6 år i september!

Sandra

Oj, 7 år redan? Känns som om det typ var igår man började läsa din blogg haha :) nu känner jag mig gammal haha

Pauline

vad roligt! :)

sofft.blogg.se

Snygg topp!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Oj, 7 år på samma blogg det är inte dåligt det:) Grattis haha.

Viktoria Eriksson

så roligt! grattis :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vad roligt att ha haft bloggen så länge! :)

Malin ♔

Oj, sju år! Det va länge det :)

Skogsraah ☾

Åh, grattis till bloggen :D

jonna

vad roligt :)
Har du några planer till valborg? :)

miningalinn

Wow, det är mycket för en blogg! Grattis i efterskott till bloggen!(:

Kashaya

Wow det var länge.=) Grattis.

Therese

Åh grattis till din blogg och dig! Hur har du orkat vara aktiv varje dag i 7 år?! :D

Celine

Det är mycket det! Grattis! :D

Klara Andersson

grattis till din blogg

Kimmey

Grattis till din blogg :)

Lydia

Grattis, vad roligt!

linah

åhh va länge:D grattis hihi
fin du är!

Vad kul :D Fin topp!

Emma

Så kul att du bloggat så länge! :'D

Caroline

Grattis till bloggen! :D

JUNITJEJ

Grattis till din blogg!

sara

Grattis till bloggen!! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: