I'm starting to forget what it felt like when you held me

| Vardag
Filips skiva i fredags var lyckad och vi hade riktigt roligt. Åkte inte hem allt för sent, runt halv 3 tror jag. Somnade någon timme senare och vaknade upp fortfarande trött vid 9. Låg och degade i soffan till 3 då jag åkte in till stan och mötte Sebastian. Vi tog en promenad i stan och ungefär 3 timmar senare åkte jag hem igen. På kvällen var jag och Hanna hemma hos mig, kollade på The blacklist och åt glass. 
 
Idag har jag och Hanna umgåtts en stund, åkte in till stan en snabbis och sen hem igen. Har powernapat och ätit grillat till middag. Iikväll är det dags för Hannas skiva så jag och My förar tillsammans innan vi drar dit. Hoppas alla får en fin kväll ♥
cecilia

härliga bilder!

Elin

Vilka härliga bilder! :)

Anita

Härliga bilder :)

Pauline

härliga bilder! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät som att du haft det riktigt härligt! :)

bexollila

DU är snygg

Jessy

Härliga bilder!

Sanna | Beauty & Design

Men ååh vad mysigt, älskar verkligen våren och sommaren när en kan sitta på uteservering :)

Lydia Elstig

Härliga bilder!

Erik l

Åh, vilken fin blogg du har!

Katy Perry!!

Och fina bilder hade du från Kungsträdgården också.

Går du skola eller jobbar du? :)

Sarah

De ser kul o mysigt ut :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Så härliga bilder!

Viktoria Eriksson

Låter roligt! Härliga bilder :)

MALIN

Ni verkar ha haft det riktigt härligt! Skönt nu när man kan börja sitta ute på restauranger och caféer :)

maja söderberg

åh härliga bilder :)

Klara Andersson

härliga bilder!

Härliga bilder. :)

Celine

Lät som en bra helg! :D Härliga bilder också!

miningalinn

Åh vad härligt å kunna sitta ute(:

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Gud vad mysigt! :)

sara

Fina bilder! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: