Can't you just forgive me? At least temporarily

| Vardag
Bilder från min studentskiva i måndags. Temat var film :)  
 

I måndags var jag ledig från skolan, sov ut ordentligt och mötte Hanna i stan vid 2. Vi köpte Batman tröjorna som ni kan se på bilderna ovanför och sen åkte vi hem till henne och började fixa sminkningen som ni också kan se här ovan. Blev hämtad av pappa och han, jag och min syster åkte till studentmiddagen som alltid hålls före själva skivan börjar. Det var super trevligt och vid 22 drog de flesta föräldrar hem och eftersläppet öppnade. Festade tills jag tog en taxi hem vid halv 3 på natten. 
 
Igår stannade jag hemma från skolan, satt och pluggade matte och naturkunskap från 12 till halv 11 på kvällen. Har haft mitt matteprov nu på morgonen, så himla skönt att det är över men är skeptiskt till om jag klarade det. Matte är verkligen inte min starka sida. Men vi får hålla tummarna! Efter skolan ska jag till gymmet och köra ett pass Body pump. Ha en bra dag! ♥
Josephine

Vad kul!

miningalinn

Studentskiva redan?(: ser ur att va roligt!(:

cecilia

vad roligt! :)

linah

åh va kul:D!

Amanda CL

så kul med filmtema :D

Sanna | Design & Beauty

Åh vad roligt med student och allt. Hade så gärna velat göra om det :)

Linda

ser roligt ut!:D

Linnéa Pyrrö

Men åh va roligt! Vi har inget sånt där :(

Viktoria Eriksson

roligt! fint med batman :)

Klara Andersson

kul det ser ut!

marina

Det var riktigt snyggt att sminka så. :)

Sarah

De lät kul :) Här har man inte någon studentskiva :/

Kashaya

Kul med studentskiva.=)

Anita

Såg himla trevligt ut :-D

purposes.blogg.se

Det där var en lång pluggstund asså xD Roligt det ser ut iaf och gillar texten om dig ^^

♫♪ sandra

vad kul!

maja söderberg

åh va kul! :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men så roligt:) Och snygga ni var i batmansminkningen:)

Ida Gratte

Så fin du var :D

Rebecka

Vad roligt!

Liborius

härliga bilder:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: