Thailand del 13.

| Resor
Nu börjar det bli så pass många delar att jag funderar på om det kanske räcker nu. Men kul med lite härliga Thailand bilder nu när mörkret börjar komma så får se hur jag gör. Alla bilder i detta inlägg är tagna av Therese Källström. 
Emmy

Otroligt fina bilder!

THE REVOLT

Aaa va härliga bilder!^^

Liza Ludvigsson

Åh jisses så underbart! Man hade gärna varit där nu istället för i kylan :)

SARA EMILIA

Så underbart! Helt klart vill man se lite fina Thailand bilder den här tiden på året ;)

linnea

det kan aldrig bli för mycket thailandsbilder, hehe :D

CECILIA

sååå fina bilder :)

Frida Christina

ååh vad härligt! :)

My Fredblad

Gud vad jag längtar till sommaren nu när jag ser sånna semesterbilder... Hatar att det börjar bli mörkt och kyligt ute... :/

Vera

Åh vilka härliga bilder, jag tycker att det är jätteroligt att se oavsett hur många bilder!

LIENE

Tack :)

Underbara bilder, särskilt den första! <3

Hanna

Vill så gärna åka utomlands!! Ja ska se till att göra de snart :D

Klara

Thailand är ju så fantastiskt vackert!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Man kan aldrig få för mycket Thailandsbilder:)

nina

Gud vad härliga bilder!! :)

Det kan aldrig bli för många utomlandsbilder! :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

Men åh

ami

Ser ut som du hade en fantastisk semester i Thailand :)

ViktoriaCaroline

Åh vad härligt det ser ut! Ett av mina drömresemål är Thailand! Hade varit så härligt att åka dit :)

Sofia

Fina bilder :D

fashion

Finan bilder! :D

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Vilka härliga bilder!

Cornelia

Åh vad härligt det ser ut!
Hoppas du haft en bra dag :)

Emelie

Såå många härliga bilder :D

Pauline

så underbart!

Härliga bilder, men den översta var helt klart bäst! :)

E.W - Photography

OHH JAG vill tillbaka till Thailand:D

Kashaya

Vad mysigt det såg ut.=)

Ida Lindborg ♡

åh så fantastiska bilder! :D

Selina

Fina bilder!

positivethought.blogg.se

Guud vad härligt! Det var så länge sen jag var i Thailand, och jag vill så gärna tillbaka men det är ju en sån dyyr resa! :( Men dina bilder får mig att vilja åka dit SOOO BAD!

gud vad vackert!

Marlene S.R

härliga bilder!

linah

grymt fint:D !

B Y S M J

åå vad underbart, hade jag gärna varit nu!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: