I'm a master pretender

| Inspiration, Vardag
Untitled #32
 
Godkväll! Slutade 4 idag och hade då planer på att träffa en vän men skjöt upp det för att åka hem istället. Såg ett avsnitt av The mentalist innan jag somnade i soffan. Blev väckt av att det var dags för middag och en liten stund senare gick jag och pappa ut och sprang/powerwalkade. Nu ska jag kolla på Paradise hotel och sen gå och lägga mig. Vi hörs imorgon, puss&kram
linnea

kollar också ph nu, hehe :D

fashion

Snyggt! :D

Wilma

Men så fina grejer! Älskar väskan! Kram :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Åh vad fint. :)

VERONICA - fashionblog

Oh herregud så fint, sååå fint! Älskar kjolen och skorna - perfektion! :) Ha en underbart fin onsdag tjejen, hoppas din dag blir grym! Kramar!

Beatrice Johansson

Så snygg outfit!:)

sv: Tack så mycket!:) Kramisar♥

Lisa

Vad snygga de rosa skorna är :)

ebba

svar; tack så mycket :)
så snygg outfit!

Victoria

Snyggt!!

Anita

Så fint :-)

Pauline

så fint!

LIENE

Så snygg outfit!!

joicio.blogg.se

älskar väskan

Sanna Preifelt

Mums vad snyggt :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Älskar det där linnet!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Skönt att kunna sova en stund sådär:)

F E L I C I A

Linnet var skitsnyggt!!

Madeleine

dör va fin väska :O

♫♪ sandra

åh låten i rubriken <3

♀ THE REVOLT ♀

Kjolen var jätte söt xD

Sarah

Så trött du va :)
Men najs o ta en liten pn ibl :)

Johanna

Älskar linnet!

Sv: Det var lika gott. Hoppas din onsdag varit bra hittills? Kram

Amanda

Gillar linnet!

NATHALIE - Fashionblog

Riktigt snyggt, perfekt en festkväll :) kram

Emelie

Vilken underbar outfit! Låter som en härlig dag :)

Ninni - Vimsiga mamman

sv. åh tack :)

men så snyggt här ovan, gillade verkligen väskan :)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Snygga saker!

Frida Christina

Snygga grejer!

J E N N I F E R

Åh vad snyggt!

Emelie Johansson

Gud vad snyggt!

Stina Mattsson

skitsnygg kjol!

Moa Persson

ååh älskade kjolen :D

fashion

SNyggt! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: