I was ruined the second you walked in through the door

| Natur, Vardag
Idag lyckades jag otippat nog ta mig ut med kameran efter skolan medan solen fortfarande lyste. Det var mysigt. Gick hem igen, blev hämtad av syrran så åkte vi och köpte mat. Sen tog vi en powernap på soffan. Halvvägs in i Idol drog jag ut och mötte Hanna. Tog en lång promenad, pratade om exakt allt vilket var svin skönt. Nu ska jag se klart på Idol och sen gå och lägga mig. Äntligen helg imorgon! Puss&kram
Pauline

superfin bild!

Ida Lindborg ♡

åh fin bild!

Sv: hihi ja verkligen!! :D

Moa Persson

låter mysigt, alltid skönt att prata av sig :))

KassandraPalma

fin bild! hoppas du har haft en fin torsdag :)

Jättefin bild! :)

Natalie

Vilken fin bild!!

emerentia

Så vacker bild!

Fillan

Fin blomma! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Fin bild :)

marina

sv. Tack! :)
Jätte fin bild, gillar speciellt bakgrunden tillsammans med den rosa färgen på blommorna.

OLIVIA

såå fin bild :D

sv: åh tack :D
kram♥

Hanna Victoria Sahlqvist

Åh så vacker bild! :D

Maja

Är alldeles för dålig att ta med mig kameran när jag åker någonstans!

MALIN

Vilken fin bild :) Hoppas du får en härlig fredag!

Pauline

ibland är power naps så himla sköna!

KP - träning

Vilket fint foto! :)

Jennifer G Sassi

Jättefina bilder , själv har man en Canon450D. Jag har inte använt den i ett tag eftersom laddaren är borta men dags att köpa en ny snart!
Men äntligen är det fredag och vi har helgen framför oss. Några planner inför helgen?
Jag önskar dig en riktigt trevlig helg! :)

Jennifer

åh skönt med "powernap"
sv: ja väldigt gott :)

VERONICA - fashion blog

Låter underbart ju! :) Ha en sån fantastisk helg, och en underbar fredag. Kramar tjejen!

THE REVOLT

Helg är alltid skönt ^^ kul att du o din vän kan prata om allt ^^

Emmy

Låter som en väldigt mysig eftermiddag samt kväll!

sv;
Åh tack finaste du! ^^

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Låter som du hade en bra dag efter skolan! :)

Amanda

Skönt med helg.

linnea

ska också se lite idol ikväll :)

fashion

Fin bild! :D

Sarah

Så fin bild :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: