Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan

En särskild dag varje år måste alla sextonåringar välja vilken grupp de vill tillhöra för resten av livet. För Beatrice Prior står valet mellan att stanna kvar med sin familj eller att vara den hon innerst inne är. Hon gör ett val som överraskar alla, inklusive henne själv. Under extrema fysiska och psykiska prövningar måste Beatrice försöka avgöra vilka som är hennes verkliga vänner. Vågar hon lita på sin karismatiska, men mycket hemlige instruktör Four? Hon bär också på en farlig hemlighet. När samhället hotas av våldsamma konflikter inser hon att den skulle kunna rädda de människor hon älskar. Om den inte förgör henne först.

Tryck här för att se trailern. 

När jag började kolla på filmen och insåg att det var samma huvudperson i Divergent som i The fault in our stars så tänkte jag bara "visst" men när hennes kärlek i TFIOS spelar hennes bror i Divergent så blev jag lite smått irriterad. Fett konstigt ju? Varför ta exakt samma personer? Och vilken film härmade den andra? Annars så var filmen så sjukt bra, älskar snygga Four! Det var så himla spännande att få veta mer om honom, älskade scenen när han tog med sig Tris in i hans huvud. Någon som vet om det kommer fler filmer? Jag älskade slutet. Tycker dessutom så himla mycket om Tori som spelar huvudpersonen i serien Nikita. En grym film! 

 Bild lånad från google
♫♪ sandra

det finns ju två till böcker så skulle tro att det blir film av dom också ^^

linah

älskar den filmen! tycker de är svårt att hitta bra filmer, men denna e ggrym

Emmy

Den måste jag nog se! Min bästavän rekommenderade den till mig för ett litet tag sedan.

sv;
Tusen tack, det var verkligen så himla fint :D

VERONICA - fashionblog

Grymmaste filmen, sååå bra. Blev en stor favorit för mig! :) Bra tips! Ska nog se ikväll :) Ha en underbar fredag tjejen! :) Kramar!

Jessica

Älskar den filmen, så grymt bra! :)

Emelie

Så sjukt besviken på den där filmen, älskade boken så mycket och filmen fick typ allt fel enligt mig, hehe. Men kul att du gillade den i alla fall :D

Pauline

den verkar bra :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den där filmen gillade jag jättemycket:)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Verkar vara en bra film!

Stina Mattsson

åh den är sååå bra!!

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Den vill jag se. :)

Den är så bra!!! :)

KassandraPalma

den filmen är verkligen grym!

THE REVOLT

Hahaha tkr dete så kul asså xD typ varje gång jag ser en film så ser jag en recension av den typ två dagar efter jag sett den xD hahaha asså vilka sammanträffande xD askul att ba komma in här sen ba, jaga hon har alltså oxå sett den nyligen xD

Ida Edström - Östersunds största blogg.♛

den verkar bra! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Så himla bra!

Jennifer

Jag gillar också den filmen! Det var dock ett lite dåligt slut...men det kommer tydligen en fortsättning.

ebba

alla har sagt att denna är så bra, kollat några minuter av filmen och ska verkligen kolla klart den när jag har tid :)

Moa

ååh den verkar så grym, jag måste ta mig tid och kolla på den ihelg! :D

Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket:) tänk att jag fortfarande inte har sett den filmen.. måste göra det snart :D

Marlene S.R

tror det kommer fler filmer för det är typ en trilogi!:)

NATHALIE - Fashionblog

Älskar den filmen! Såå bra :) kram

marina

sv. Tack så mycket. :)
Får nog ta och se den filmen då jag inte gjort det ännu. :)

V I L M A L A ♔

Den vill ag se!! :D

Maja

Hon är grym skådis!

caroline ♡

Den vill jag se! Har hört mycket bra om den :D

Malin Johansson [ PINKPIERCING ]

Kanske ska ta och sen den där filmen nån dag :)

Sanna Preifelt

Åh, den får man ju verkligen ta och kolla på då :) Låter superbra!

fashion

Bra film! :)

Lydia

Jag har inte sett den så tack för tipset, är sjuk så ska ta och se den nu!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: