7 saker jag vill göra i framtiden

| Bekännelser
Resa jorden runt - antingen vill jag åka på en resa då jag reser runt i flera länder och ser världen, eller så vill jag åka på kortare resor så pass ofta att jag hinner se alla platser jag vill besöka. 
 
Fotografering - jag vill utvecklas så pass mycket att jag kanske kan ställa ut mina bilder eller sälja de. Att jobba som någon form av fotograf skulle vara ett riktigt roligt jobb. 
 
Flytta hemifrån - att flytta hemifrån är något som är givet. Jag vill först ha en riktigt ljus och fräsh lägenhet som jag kan inreda precis hur jag vill. Senare år vill jag köpa mig något större, en utomhus pool skulle passa bra. 
 
Arbeta eller plugga utomlands - frågan är bara om jag skulle våga. Hur läskigt att åka utomlands för en längre period ensam? Men vilken erfarenhet. Skulle kanske kunna volontär arbeta, jag vill känna att jag hjälper en annan människa. 
 
Lära mig fler språk - jag skulle vilja kunna fler språk än svenska och engelska. Men det är en jobbig väg dit, att kunna ett annat språk flytande kräver väldigt mycket tid och tålamod. Spanska eller franska står i så fall högt upp på listan. 
 
Konserter - jag vill se alla artister och band som jag drömt om att få se live. Jag vill inte i framtiden ångra att jag inte gick på en viss konsert, precis som jag gör med Justin Biebers konsert. Därför tänker jag passa på att se alla jag vill se när jag har möjlighet till det. 
 
Gifta mig - något jag verkligen vill göra när det är rätt tid och rätt pojke. Jag vill ha ett stort bröllop med fina blommor, vackra klänningar, löften och god mat. Åh vilket ögonblick, vilken dag! 
THE REVOLT

Jag ville oxå plugga utomlands då jag var yngre, ville det så gärna. Och nu när jage här och kan välja att plugga utomlands så vågar jag inte >.< känner mig inte redo :0 kanske gör det om ngr år haha xD förhoppningsvis! x)

Felicia

Jag har nog de flesta av de där punktrna på min att göra/vill lista med!

SV: Tack :)

puss

Lovisa

Åh jag vill också åka utomlands och plugga eller jobba, skulle vara såå kul!

♫♪ sandra

härliga mål!

Ida Lindborg ♡

ååh vill med allt detta <3

Sv: åh tack finis! :D

Em

Vad fina bilder och jag håller med dig på alla punkter! Fast framför allt på den första och sista! Kram

VERONICA - fashionblog

SÅ fint inlägg!! :) Håller med på de flesta punkterna! Hoppas din tisdag har varit toppen! Och fortsätter så! Kramar!

cassandra gigel

bra mål! ;)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Härliga punkter. :)

Fillan

Du klickade in mig precis, allt dedär vill jag också göra! :)

LIENE

Att åka utomlands för en längre period ensam skulle du nog klara av :)

Jessica

Åh så många av dem sakerna vill jag också göra! Speciellt studera utomlands :)

Johanna

Vilka underbara saker du vill göra. Det är bara att go for it! Jag har precis tagit studenten nu och det är enorm frihet man känner, samtidigt som man inte riktigt vet vart man ska börja. Jag är inne på att åka till Sydafrika och jobba på barnhem ett tag. Flytta till en annan stad lockar också. Man får ta en sak i taget helt enkelt och aldrig sluta drömma och tro på sig själv - då går allt.

Svar:
Tack för tipsen! Thailand verkar vara fantastiskt fin och vackert. Underbara stränder och hotell.

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Åh, det där är saker jag också vill göra! :)

F E L I C I A

Låter ganska bra! :)
Jag vill också resa runt!

NATHALIE - Fashionblog

Vilka underbara saker, stort lycka till :D kram

Emelie

Åh så många härliga grejer det där!

V I L M A L A ♔

Åhh gifta sig, vill hoppas på det men tänk om man inte hittar någon så blir man helt besviken XD

Emmy

Förstår att du vill göra det där, låter grymt!

sv;
Mhm, det var rätt gott med pizza! :D

Ninni - Vimsiga mamman

Sv tack du :)
Så fina mål du har :) resa jorden runt hade ju inte suttit fel

fashion

Fint! :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Intressant inlägg!

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

mycket bra saker

Denise

Åh! Massa punkter som jag också vill göra! :)

Jag skulle också vilja jobba som volontär! :)

Liza Ludvigsson

Underbara framtidsdrömmar! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: