Can you see the flickering lights, baby?

| Landskap, Vardag
Igår drog jag, Hanna, Fanny och Annie till Nype. Där inne mötte vi Micke som fyllde år, grattis polarn! Även Matthew, Sigge, Leo, och massa fler. Efter en timme ungefär drog vi därfirån för att det sög till Marquise istället. Dansade och hade kul tills 3 då jag och Hanna åkte hem till mig och sov. Har idag än så länge bara degat och sovit i omgångar, varit så sjukt trött men nu ska jag försöka piggna till mig. Ska på middag med släkten till mormor ikväll som fyller år på måndag. Hoppas alla får en bra kväll, puss&kram
Amanda

Jättefin och bra blogg du har! :)
Kram

Amanda Jona [SPONTAN]

Mysigt med middag med släkten :)

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

Jättefin bild :)

Daniella

Låter trevligt, fin bild också :)
Sv: Inga problem :D

Prietha

SKönt att bara lata sig :)

THE REVOLT

Härligt att höra att du hade kul iaf !^^ synd att nype sög :0

Emelie

Låter som en härlig fredag i alla fall! :)

miningalinn

Låter som en härligt fredag!!:)

fashion

Super fin bild! :D

Karin Lygnersjö

Låter riktigt roligt!
Blev lördagen också bra? :)

MATILDA

fin bild! ha en bra söndag, kram :)

F E L I C I A

Hoppas kalaset blir trevlig! :)
Jag blir så sugen på alla kakor och bullar som det bjuds på på kalas :)

J E N N I F E R

så fin bild!

CECILIA

lät som en bra dag/kväll :)

Emmy

Yaay, grattis till din mormor i förskott ^^

MADDISENJ.SE

Hoppas du haft en grym helg!

Denise

Låter som en grym kväll! :)

SARA EMILIA

Låter riktigt kul!

Elin

Låter härligt!

Har du haft en bra helg?

MALIN

Vilken fin bild!

sandra

Gillar inte någon av dem klubbarna ^^ jag är mer en bar människa men tur att alla tycker om olika :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: