Bärande Hjälp UF - snälla hjälp oss!

| Vardag
Jag och några tjejer har precis startat ett eget företag som heter Bärande Hjälp UF. Nu är vi med i en tävling där det går ut på att få så många likes som möjligt. Jag skulle bli så otroligt glad om ni kunde gå in och gilla bilden för att hjälpa oss öka våra chanser till en vinst. Klicka här - http://instagram.com/barandehjalpuf och gilla vår första bild, alltså inte bilden här i inlägget. Där kan ni även läsa om vår idé och vad för företag vi har startat. Tack så mycket! 
Hej kompisar! Igår åkte jag och pappa till Bauhaus, lämnade tillbaka och köpte några nya saker. Sen handlade vi mat innan vi åkte hem för att baka. Tyvärr misslyckades kakan då jag tog för lite socker så den hamnade i papperskorgen :( Idag är det äntligen fredag, slutade halv 12 så lunchade med mamma innan jag åkte hem. Sitter just nu och pluggar. Ska fortsätta med det ett tag till, ikväll blir det utgång! Kram 
Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Å vad kul med UF! :)

Hanna

Ha en bra fredag ! :D

Jossan

Åh vad avis jag blir, UF-företag är det bästa!
sv; Jag också :)

Ida Lindborg ♡

så fina ni är!

Sv: ååh men do it! :'D

Har gillat båda bilderna! Lycka till i tävlingen! :)

THE REVOLT

Jag har gillat!^^

Henrietta

Gillade er bild! Så fint det ni gör! :)

♫♪ sandra

vad roligt, lycka till med ert uf :)

Hoppas att ni får så många som möjligt :)

jonna

tack :) ska rösta på er med :) eller ja, gilla bilden! :)

Emma

Gillar första bilden nu :) Hoppas det går bra för er :)

Daniella

jag gillade er första bilden, hoppas det går bra för er ^^
Sv: Tacktack :)

Madeliene

- fin bild! :)

Emelie

Vad intressant med eget företag :)

Emmy

Hoppas att det gick braa att plugga :D

MADDISENJ.SE

Klart jag ska like:a

miningalinn

Tråkigt att kakan inte blev bra! Vad var det som inte blev bra?:)

V I L M A L A ♔

Kul!! Ska gå in och kolla :D

Amanda Niclasson

Riktigt fin blogg du har, så ljus och härlig! :) Kram på dig

THE REVOLT

Inget nytt inlägg?:0

Amanda Jona [SPONTAN]

Lycka till med ert företag! :)

fashion

Har gillat! :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ska in och kolla. Håller tummarna för er:)

Ronja

Så kul, jag har också ett UF företag :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: